چاپ خبــر
در گفتگو با نمایندگی صدا و سیما در شهرستان مطرح شد؛

به گیرنده های دیجیتال خود دست نزنید، مشکل از فرستنده است

محمدرضا رفیعی مشکل حاضر در کانال های تلویزیونی دیجیتالی را به علت تغییرات در سامانه ی فرستنده دانست و گفت قرار است تیم فنی صدا و سیما جهت رفع مشکل به فریدونشهر بیایند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، شش روز پیش در پی درخواست مخاطبان مبنی بر پیگیری قطع شدن کانال های دیجیتالی تلویزیونی، خبرنگار ما در گفتگو با محمدرضا رفیعی، نمایندگی صدا و سیما در شهرستان علت این امر را جویا شد. رفیعی اظهار داشت که مشکل به وجود آمده به علت تغییرات در سامانه ی فرستنده ی کانال های دیجیتالی است و همشهریان فریدونشهری می توانند با جستجوی دوباره کانال های جدید را پیدا و بدون اشکال از آن استفاده کنند.

ولی گویا مشکل طی این شش روز با جستجوی دوباره ی کانال ها نیز رفع نشده است. لذا در گفتگوی تلفنی دوباره با نمایندگی صدا و سیما در شهرستان مشکل را جویا شدیم. رفیعی بعد از تأیید مشکل به وجود آمده علت را بر اثر تغییرات داده شده در سامانه فرستنده ی کانال های دیجیتالی بیان کرد و گفت: قرار بوده تیم فنی صدا و سیما جهت رفع این مشکل به فریدونشهر بیایند ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

  1. پونه زار ارجمند از پیگیری این موضوع خیلی ممنون هستیم. مگه شما……

  2. میرمعنا گفت:

    سلام وممنون از اطلاع رسانی ومایه تاسف است بعد از 7روز هنوز با قطعی گیرنده های خود مواجه هستیم تا کی بیایند وحلش نمایند. امید به خدا وصبر ایوب باید داشت همشهری عزیز وگرامی وقت بسیار است !

  3. سلام پونه زار عزیز از ط
    رف ما از مسولین تشکر کنید

  4. شبکه HD صدا ندارد و وقتی وصل می شود ضعیف است خواهشن ……خواهشمندم جواب دهید ممنون

Go to TOP