چاپ خبــر

اسفنانی در جلسه با رییس جمهور مشکلات منطقه را بیان کرد+ تصاویر

مشکلات عمده منطقه از جمله نرخ بالای بیکاری در منطقه ،خشکسالی و کمبود آب و مشکلات کشاورزی ،احداث راه آهن اصفهان درود ازنا ،احداث سد یلان با ظرفیت 560میلیون متر مکعب در منطقه ،توسعه گردشگری در حوزه انتخابیه فریدن ،کمک به استقرار هر چه سریعتر ادارات و ارگان های دولتی در شهرستان تازه تاسیس بویین میاندشت از جمله مواردی بود که اسفنانی در این دیدار مطرح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدونشهر به نقل از فریدننا، اسفنانی پیرامون جلسه نمایندگان استان با رئیس‌جمهور درباره مهم‌ترین موضوعات و مطالبات مطرح‌شده در جلسه اظهار کرد: چند تن از نمایندگان من‌جمله بنده در ابتدای جلسه از آقای روحانی بابت انتخاب آقای زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان تشکر کردیم.

وی با اشاره به اینکه فیلمی از معضلات و مشکلات استان اصفهان به خصوص در بخش آب جهت ارائه آماده شده بود، افزود: این فیلم نشان‌دهنده عمق مشکلات و معضلات استان اصفهان بود که اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در حین دیدار با حجت‌الاسلام روحانی به شرح این فیلم پرداختند.

نماینده فریدن تصریح کرد: بعد از بخش این فیلم مستند و بیان مشکلات و معضلات از اصلی و دارای اولویت برای استان از رئیس‌ جمهور برای حضور در استان و مشاهده این مشکلات از نزدیک دعوت کردیم.

وی اذعان داشت: در این جلسه نمایندگان حوزه‌های مختلف استان به بیان مشکلات از قبیل بیکاری، خشکسالی و از بین رفتن باتلاق گاوخونی و زاینده‌رود، آلایندگی‌های زیست‌محیطی و دیگر موارد اشاره کردند.

اسفنانی ابراز داشت: رئیس‌ جمهور پس از شنیدن مشکلات استان از زبان نمایندگان، به مدت نیم ساعت صحبت کردند که در نهایت از اصفهان به عنوان قلب تپنده کشور یادکرد.

وی بیان کرد: رئیس‌ جمهور در پایان جلسه، محمد شریعتمداری معاون اجرایی دولت یازدهم را به عنوان مسئول پیگیری مشکلات استان اصفهان مشخص کرد و تاکید ورزیدند که همه درخواست‌های شفاهی و کتبی نمایندگان به منظور اجرایی انتقال یابد.
وی با اشاره به ارائه راهکار برای حل مشکلات کمبود آب استان تصریح کرد: رییس جمهوری تاکید کرد در این زمینه باید کار کارشناسی انجام شود.
اسفنانی با اشاره به اینکه برخی از تصمیمات اتخاذ شده در گذشته اشتباه بوده است، تصریح کرد: نمایندگان استان اصفهان انتظار دارند تا ضمن اتخاذ تصمیمات کارشناسی در سطح ملی، مشکل کمبود آب استان هرچه سریعتر برطرف شود.
به گفته وی، در این دیدار هریک از نمایندگان استان اصفهان، مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

مشکلات عمده منطقه از جمله نرخ بالای بیکاری در منطقه ،خشکسالی و کمبود آب و مشکلات کشاورزی ،احداث راه آهن اصفهان درود ازنا ،احداث سد یلان با ظرفیت ۵۶۰میلیون متر مکعب در منطقه ،توسعه گردشگری در حوزه انتخابیه فریدن ،کمک به استقرار هر چه سریعتر ادارات و ارگان های دولتی در شهرستان تازه تاسیس بویین میاندشت از جمله مواردی بود که اسفنانی در این دیدار مطرح شد.

مجمع نمایندگان استان اصفهان، اولین مجمع نمایندگان بود که امروز با رییس جمهوری دیدار و مشکلات استان را به صورت مستقیم با دکتر روحانی مطرح کرد.

asfanani-va-rohani11 asfanani-va-rohani6 asfanani-va-rohani5 asfanani-va-rohani3

Go to TOP