چاپ خبــر

دو کشته و یک زخمی در تصادف دیشب برف انبار

بر اثر حادثه رانندگي در محور فريدونشهر-برف انبار دو نفر كشته و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس راه استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: ساعت 21 و 15 دقيقه شب گذشته مقارن با بيست ودوم تيرماه، در پي كسب خبري مبني بر برخورد يك دستگاه خودرو پرايد با يك دستگاه موتور سيكلت در محور فريدونشهر به برف انبار ، عوامل گشت پليس راه به همراه اكيپ هاي امدادي سريعا به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ «رضايي» افزود: متاسفانه در اين حادثه دلخراش راكب و يكي از سرنشينان موتور سيكلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت كردند و سرنشين ديگر مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: كارشناس تصادفات پليس راه علت وقوع حادثه را انحراف به چپ خودرو پرايد گزارش كرده است.

  1. سایت محترم سطر متن اشتباه است . می نویسند دوکشته و مجروح . نوشتن یک پشت مجروح اضافیست که در غیر اینصورت دو کشته و یک مجروح سه نفر طلقی میگردد با تشکر..

    • ..... گفت:

      بله درسته سه نفر بودن

    • نویسنده محترم نوشته خودت رابخون خودت خنده ات میگیره…ها…ها …چی گفتی ؟جالبه نه…..یکی طلبت

      • حمید گفت:

        با سلام
        اولا خیلی متاسفام برای شما که دنبال پیدا کردن اشکال متن سایت هستید و نه خود خبر که سه جوان در این حادثه ازبین رفتن که حداقل یک اظهار تاسف از این بابت بفرمایید.
        ثانیا یکی مثل آقای جدیدی که اینقدر در به روز رسانی سایت تلاش کرده و همیشه اخبار تازه شهرتان رو تو سایت درج می کنه واقعا این کارتون خیلی توهین امیز به شعور بازدید کنندهای سایته پونه زاره و بجای تشکر غلط املایی رو گرفته و مسخره می کنید.!!!!!!!!

      • یکی گفت:

        حادثه بسیار دلخراشی بود که در شهرستان کوچک ما اتفاق افتاد. نویسنده کامنت با عنوان نام و نام خانوادگی هم بهتر است در چنین مواقعی خنده شان نگیرد و به عمق فاجعه و به تبعات بعد از حادثه برای خانواده های درگذشتگان فکر کند. برادر من تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت …….. .
        از سایت پونه زار هم انتظار می رود خبر کاملتر و با تحلیل ارائه کند. چه بسا اگر همین مطالب نباشد مسولین به خود نمی آیند و یا دیر به خود می آیند. انتقاد ما انشااله تلنگری باشد به مسوولین که هر چه سریعتر جاده خمسلو به فریدونشهر را کامل کنند . اگر سال گذشته کار را تمام می کردند حالا این چند جوان نگون بخت پیش خانواده خود بودند.آقای جدیدی گزارش کاملی از این پروژه برای مردم تهیه کنید . تا اندکی از رنج های این مردم شریف کاسته شود.

  2. ناشناس گفت:

    اصل قضیه را ول کردن دنبال غلط املایی میگردن.نمیگن چرا این شهرستان این قدر بدبخته که نزدیک بیست ساله نتونسته ده کیلومتر از جاده ی اصلی خودش را دوبانده کنه.که لااقل این اتفاقات تو این جاده به خداقل برسه.خدا خیرتون بده چرا اصل قضیه را نمیگیرید!!!

Go to TOP