چاپ خبــر

درآمد جدید عمومی دولت در قبوض موبایل

دو دوره‌ای است که در قبوض تلفن همراه بخش جدیدی به نام درآمد عمومی دولت اضافه شده است که برخی مشترکان درباره آن ابراز بی اطلاعی می‌کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، دو دوره‌ای است که در قبوض تلفن همراه بخشی به نام درآمد عمومی دولت اضافه شده است که برخی مشترکان از بابت آن ابراز بی اطلاعی می کنند.
براساس مصوبه مجلس، تعرفه پیامک تمام اپراتورهای موبایل از اول فروردین امسال ۱۰ ریال افزایش یافت. به این ترتیب اپراتورها موظف شدند علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال از مشترکان دریافت و آن را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کشور واریز کنند.

بنابراین تعرفه فعلی پیامک‌های فارسی و انگلیسی از سوی اپراتورهای مختلف به شرح جدول زیر است:

زبان سیم کارت نرخ پیامک

همراه اول (ریال)

نرخ پیامک

ایرانسل (ریال)

نرخ پیامک

رایتل (ریال)

نرخ پیامک

تالیا (ریال)

فارسی دائمی 99 110 99 ـ
اعتباری 116 110 99 170
انگلیسی دائمی 232 170 230 ـ
اعتباری 274 170 230 170
منبع: فارس
  1. با سلام -من خودم از رادیو شنیدم که 120 میلیون سیم کارت در ایران فعال هست. همراه اول و ایرانسل و……. هم که برای هر نفر روزانه چندین پیام تبلیغی ارسال میکنند و هزینه اش را بدون اجازه صاحب سیم کارت از شارژ او کم میکنند . فرض کنید هر مشترک تلفن همراه روزی فقط1000تومان هزینه پیامک یا تماس بپردازد در یک روز 120 میلیارد تومان به جیب مالکان همراه اول و ایرانسل و….. وارد میشود بدون این که زحمتی کشیده باشند یا چیزی خرج کنند . تلویزیون و رادیو هم با مشارکت همراه اول و ….. روزانه چندین مسابقه پیامکی راه می اندازند و در هر مسابقه نیز دست کم یک میلیون نفربه امید برنده شدن پیامک می فرستند و صدها میلیون تومان را روانه جیب همراه اول وایرانسل و …… وصدا وسیما و
    میکنند .مردم فریدن تو را خدا بیدار باشید جلوی پیامک های زوری را ببندید و به خود وفرزندانتان یاد بدهید که بی جهت پول هنگفتی را به امید برنده شدن روانه جیب بعضی افراد سود جو نکنند .

Go to TOP