چاپ خبــر

توقیف « ۹ دی » و صدور مجوز برای بی‌بی‌سی نشانه خوبی نیست

سردبیر روزنامه رسالت با اشاره به توقیف هفته‌نامه 9 دی و اخطار به روزنامه کیهان در هفته اخیر گفت: در چنین شرایطی صدور مجوز برای بی‌بی‌سی توسط دولت روحانی، نشانه خوبی نیست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از خبرگزاری دانشجو، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به صدور مجوز برای رسانه BBCدر  کشور اظهار داشت: مردم به BBC به عنوان ارگان دولت استعمارگرپیر انگلیس نگاه می‌کنند و دلیل صدور مجوز برای این رسانه مبهم است این در حالیست‌ که ضدیت استعمار انگلیس با مردم ایران از زمان مشروطه تا به امروز بر کسی پوشیده نیست.

سردبیر روزنامه رسالت  با اشاره به توقیف هفته نامه ۹ دی توسط دولت و اخطار به روزنامه کیهان در هفته اخیر گفت: در چنین شرایطی صدور مجوز برای بی‌بی‌سی توسط دولت روحانی، نشانه خوبی نیست.

سردبیر روزنامه رسالت به نقش پررنگ انگلستان در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: در آن شرایط کارمندان سفارت انگلیس نقش تعیین کننده ای در پیشبرد فتنه داشتند و حتی BBC در اختیار فتنه گران بود و افرادی که در روزنامه های «دوم خردادی» قلم می زدند ازاین خبرگزاری با مردم ارتباط گرفتند.

انبارلویی در پایان با بیان اینکه بدون تردید BBC حامی فتنه و فتنه گر بود خاطر‌نشان کرد: دولت باید نسبت به این اقدام خود به سوالات صاحب نظران و مردم پاسخ دهد که چه دلیلی برای «فعالیت با مجوز »رسانه دشمن در داخل وجود دارد.

Go to TOP