چاپ خبــر
پروازهای برگشت حجاج اصفهانی از امروز آغاز شد؛

استقبال از حجاج در فرودگاه امکانپذیر نیست

سازمان حج و زیارت استان از بازگشت حجاج اصفهانی از امروزدر قالب 21 پرواز خبر داد و اعلام کرد: با توجه به نبود فضای کافی و ایجاد مشکل برای زائران سرزمین وحی مسولان از مردم خواستند تا برای استقبال حجاج به فرودگاه نیایند.

به گزارش پونه زار به نقل از  صاحب نیوز، مدیر سازمان حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه پروازها  تماما  از فرودگاه مدینه و سعودی هستند و تا نیمه آبان‌ماه ادامه دارد تاکید کرد:  در عملیات تمتع سال‌جاری ۷۴ کاروان از چهار استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کاشان و مرکزی از فرودگاه شهید بهشتی عازم بیت‌الله الحرام شدند.

غلامعلی زاهدی با بیان این‌که تمام زائران اعزامی از استان اصفهان در سلامت کامل بسر می‌بردند، یادآور شد: به جز یک زائر که به علت بیماری نتوانست اعمال خود را به جا بیاورد و به ایران بازگشت، هیچ یک از زائران با مشکل خاصی روبرو نشدند.

وی با بیان این‌که بازگشت حجاج به استان اصفهان با ۲۱ پرواز انجام می‌شود، اولین پرواز بازگشت حجاج به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را چهارم آبان ساعت ۲۰٫۵۰ دقیقه اعلام کرد و یادآور شد:  پروازهای بازگشت حجاج تا ۱۵ آبان ادامه خواهد یافت.

زاهدی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با مسولان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از اجرای طرح تکریم حجاج در فرودگاه خبر داد و گفت: تمامی برنامه ریزی ها برای استقبال از حاجیان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه تعداد زائران و عوامل اجرایی حج تمتع امسال که از فرودگاه شهید بهشتی عازم عربستان شدند ۸ هزار و ۳۷۰ نفر از چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کاشان و اصفهان بوده اند تاکید کرد: نخستین پرواز حجاج اصفهانی به حج تمتع سوم مهرماه از فرودگاه شهید بهشتی به مقصد فرودگاه جده در عربستان آغاز شد و تا ۱۳ مهر به پایان رسید.

Go to TOP