چاپ خبــر
بعد از توهین به روستاییان؛

توهین جدید آیت ا…؛ این بار به نمایندگان مجلس/ آلزایمر مصلحتی هاشمی رفسنجانی در قبال «راس امور بودن مجلس»

هاشمی رفسنجانی در شرایطی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در سال انتخابات مجلس مورد هدف قرار داده است که امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب، بارها در سخنرانی های خودشان از در راس امور بودن مجلس سخن می گفتند. حالا این شائبه به وجود می آید هاشمی رفسنجانی که همواره دم از نزدیکی با امام(ره) و ارائه خاطرات گوناگون از ایشان می پردازد، این جمله مهم و کلیدی رهبر کبیر انقلاب را فراموش کرده است؟

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از راه دانا، با نزدیک شدن به روزهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، هر یک از جناح های سیاسی تلاش می کنند تا فضای جامعه را برای پذیرش طیف مربوط به خود بیشتر آماده کنند.

در این میان برخی از افراد با زیر پا گذاشتن اخلاق، سعی در تخریب جریان مخالف خود داشته تا از این طریق هم مانع از ورود جریان های مخالف خود به مجلس شده و هم راه را برای ورود خود به انتخابات هموار کنند.

هاشمی رفسنجانی هم با نزدیک تر شدن به انتخابات تعداد سخنرانی ها و حضورهای خود در محافل سیاسی را بیشتر کرده است؛ به طوری که روز گذشته در دیدار دبیران استانی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با تخریب دولت قبل، باز هم عملکرد مجلس را زیر سوال برده و تهمت های جدید خود را به سوی مجلس روانه کرده است.

هاشمی در این دیدار مدعی شده است که گروه های تندرویی در مجلس هستند که از تریبون باز آن در راستای خواسته های جناحی استفاده می کنند.

وی بدون در نظر گرفتن این که این نمایندگان با آرای مردم به مجلس راه پیدا کرده‌اند گفت: برای انتخابات اگر چه محدودیت هایی داریم و بعضاً بیشتر می شود، اما در مجموع حرکت به سوی بهتر شدن امور و انتخاب نمایندگان واقعی اندیشه های مردم پیش می رود.

هاشمی در جایی دیگر در خصوص محدودیت دولت و رابطه تقابلی با مجلس اشاره کرده و علت عدم تغییر برخی از مدیران اصول گرا را همین محدودیت ها دانسته است.

در حالی که هنوز یک هفته از توهین هاشمی به مجلس خبرگان مبنی بر دخالت شورای نگهبان در انتخابات نگذشته است که دوباره برخی نمایندگان مجلس در کلام آیت ا… متهم شده اند.

به نظر می رسد هاشمی به دنبال ایجاد فضایی در راستای فضای انتخاباتی سال 88 بوده که از ماهها قبل از انتخابات ساز مخالفت با برگزار کنندگان انتخابات را کوک کرده است.

در جریان سال 88 نیز هاشمی از ماه‌های قبل از انتخابات با زیر سوال بردن نتیجه انتخابات و دستگاه‌های نظارتی باعث شد تا شائبه تقلب به وجود آمده و در نهایت فتنه ای در کشور رقم بخورد.

حالا هاشمی رفسنجانی در شرایطی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در سال انتخابات مجلس مورد هدف قرار داده است که امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب، بارها در سخنرانی های خودشان از در راس امور بودن مجلس سخن می گفتند. حالا این شائبه به وجود می آید هاشمی رفسنجانی که همواره دم از نزدیکی با امام(ره) و ارائه خاطرات گوناگون از ایشان می پردازد، این جمله مهم و کلیدی رهبر کبیر انقلاب را فراموش کرده است؟

  1. شهروند گفت:

    آیا انتخاب نوع عکس و ادبیات شما ( مثل استفاده از کلمه آلزایمر) توهین آمیز نیست؟ خدا را در کارهایتان شاهد و ناظر بدانید.

  2. نمیدانم هدف شما از این نوشتارها ونسبتها چیست ولی هرچه هست گزافه گویی وبزرگنمایی است وگر نه هاشمی قصد توهین به هیچ کسی راندارد ولی نوشتار شما نفاق وتوهین رادامن میزند خواهش میکنم برعلیه مسولان اگر چه دل خوشی از انها ندارید خلاف ننویسید وجامعه را مشوش نکنید

  3. اقای جدیدی کمی در ادبیات تند تان دقت کنید چون ایشان العان ریس تشخیص مصلحت نظامند و مورد تایید رهبری وسعی کنید در این رسانه برای بیشتر شدن مخاطب جناحی نباشید چون کاملا معلومه وبا این کار ادامه کار خود را نیز خراب کنید

    • دلسوز جان :شما چقدر جالبی وچه ترفند جالبی به کار بردی بااین کارت که خیلی آفتابیه میخوای چی بگی؟…………… این مطلب که درسطر اولش بیان شده که باز پخشه عزیزم .پس خودت چرا؟ چرا نسبت ناروا دادی ؟به جدیدی چه ربطی داره؟ کمی لیست سرمقالات روزنامه ها راببین تا به حرفم برسی.ببخشید یادتون اوردم ، خوب نیست آدم زود قضاوت کنه. مگه نه.

  4. خیلی مزخرف نوشتین خجالت داره بخدا ……اینها ادبیات احمدی نژادی

  5. همشهری گفت:

    خب کگه دروغ میگه؟ مجلس جناحی عمل نمیکنه؟

  6. داود گفت:

    بیچاره.دیده بودیم یکی را زیر ذره بین بگیرن ولی ندیده بودیم زیر میکروسکوپ بگیرن دیگه.بابا ٬آقای جدیدی جان تو یکی دیگه کوتاه بیا.

  7. اقای ناشناس که داری انتقاد میکنی از دلسوز یه کم بکار بنداز……. هر رسانهای که کار اشتباهی کرد نباید ما هم همان کار را بکنیم وتو هم هنوز سواد سیاسی کمه دیگه

  8. ازاینکه حقایق را با شجاعت مینویسید تشکر
    ادامه بدهید..

  9. دوستان هاشمی رفسنجانی دیگه هاشمی سابق که در کنار رهبر بودویاردیرین ایشان دیگر نیست..واین مطلب را هم سایت پونه زار نقل قول کرده اگه با دقت نگاه کنیدومطلب دیگر اینکه خوب بودن ملاک نیست بلکه خوب ماندن ملاک هست ومثال بارز برای جناب اقای هاشمی در طول تاریخ میتوان از زبیر نام برد که آنقدر به امام علی نزدیک بود که در شب دفن حضرت زهرا حضرت ایشان را نیز خبر کردوتا هنگامی که عبداله زبیر پسر او روی کار نیامد همچنان با حضرت بودولی میبینیم که بعضی چیزها چون حب دنیا وریاست وپست خواهی این یار دیرین امام علی را در مقابل او نگه داشت وشمشیر بر حضرت کشید و جناب اقای هاشمی نیز اگر مقایسه کنیم مصداق کامل زبیر هست که حتی در فتنه 88 او وتمام فرزندانش در مقبل نظام ورهبری ایستادند هرچند خودش پس از دیدن اقتدار نظام ورهبری برگشت اما دیر بود واز روی ظاهر…پس از روی احساسات حرفی نزنیم. موفق باشید

  10. باسلام
    آیاشما فکر می کنید هرانسانی ازکار خودش اطلاع ندارد؟آیاواقعاٌ این شخص ازگردهم آمدن آنهمه سرمایه وکارهای خانواده اش اطلاع نداشته واگر نداشته پس چگونه پیشتاز انقلابی است که ازفرزندان خود خبر ندارد؟وکسی که دراداره یک خانواده مانده چگونه می تواند ادعای رهبری امتی راداشته باشد؟ افسوس خدمات ارزشمندش اینگونه برای انقلاب زیر سوال رفت .هرمسلمانی افسوس می خورد.

  11. ایشان ریس تشخیص مصلحت نظامند ومورد اعتماد رهبری و در حال حاضر یکی از برگترین مقامات این ملت و ریس تشخیص مصلحت نظام بدستور مستقیم مقام معظم رهبری انتخاب می شوند و خداامام خامنه ای را برای ما تا ظهور ولی عصر حفظ نماید چون ایشان واقعا انسانی شایسته ومدبر هستند ومخالف افراط گرایی

  12. حضرت آيت‏ الله خامنه‏‌اى، رهبر معظم انقلاب در تاريخ 15 خرداد 1369 در ديدار جمع كثيرى از علما، روحانيون، مسئولان و اقشار مختلف مردم استان خراسان به بیان نکاتی درباره جایگاه و شخصیت آیت الله هاشمی پرداختند و در بخشی از آن به کنایه تلخی درباره تخریبگران ایشان فرمودند: “مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌، نمى‌داند كه چند از شب گذشته است‌”.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، گزیده این سخنرانی بدین شرح است:

    «دشمن تبليغ مى‌كند كه با رفتن امام، دوران امام تمام شد! دشمن غلط مى‌كند. ما هم گفتيم، اعلاميه داديم، حرف زديم، همه‌ى مردم هم اثبات كردند كه نخير، دوران امام، با رفتن جسمانى و ظاهرى ايشان تمام نشد و نخواهد شد. اين ثابت شد؛ اما اين دشمن است كه مى‌گويد. مبادا يك عده دوست نادان در داخل كشور، به عنوان دلسوزى، به عقل ناقص خودشان چيزى را در گوشه‌يى نشان كنند كه خيال نمايند اين با خط امام و انقلاب نمى‌سازد و شيون سر بدهند كه دوران امام تمام شد. اگر چنين سخنى – ولو با اشاره – از زبان كسى صادر بشود، دشمن شاد خواهد شد؛ مواظب باشيد.

    امروز بحمدالله در رأس دستگاه‌هاى اجرايى كشور، كسى است كه امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بيشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ى وفاتشان، نهايت اعتماد و اطمينان را به او داشتند؛ رئيس‌جمهور ما. ايشان كسى است كه اين‌قدر مورد اعتماد امام بود، اين‌قدر به امام نزديك بود، حرف‌هاى امام را بيشتر از آنها شنيده، درد دل‌هاى امام را بيشتر از ديگران شنيده و خبر دارد. حالا عده‌يى همين‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند كه حرف دل امام چه بود!

    مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌ / نمى‌داند كه چند از شب گذشته است‌

    چنين آدمى حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و مى‌بينم كه در مملكت چه كار مى‌شود. من آدم بى‌خبرى نيستم. همه‌ى اين اوضاع اجرايى كشور را از نزديك، هشت سال تجربه و لمس كرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شوراى انقلاب و ديگر جاها بوده‌ام. مگر ممكن است امروز كسى حتّى به خاطرش بگذرد – چه برسد به عمل – كه از آن جهت‌گيرى و چارچوبِ ترسيم‌شده‌ى انقلاب تخطى كند، كه حالا يك عده دايه‌هاى مهربانتر از مادر، مرتب در اين‌جا و آن‌جا مى‌نشينند و ذهن مردم را خراب مى‌كنند؟!»

  13. اقای جدیدی همه میدونن که شما اصول گرا هستید . خواهشا چهر های دیگر را تخریب نکنید . محض اطلاع ایت ا هاشمی یکی از مسولین مهم مملکتی هستند دفعه اولتون نیست که چهره های دیگه را تخریب میکنید
    ادبیات نوشتاری شما فوق العاده رکیکه

Go to TOP