چاپ خبــر
فریدونشهر قطب اسکی اصفهان؛

رییس فدراسیون اسکی : پیست اسکی فریدونشهر بین المللی است / سلیمی انتخاب خوبی برای هیئت اسکی اصفهان بود

عیسی ساوه شمشکی گفت: فریدون شهر پیستی آماده برای مسابقات قهرمانی کشور است و تصمیم بر آن شده كه میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان را به اصفهان بدهیم.

به گزارش پونه زار ، رییس فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص سلیمی رییس جديد هیئت اسکی استان اصفهان چیست؟ اظهارکرد: روز گذشته(دوشنبه)در انتخابات مجمع هيئت اسكي استان اصفهان، مهدی سلیمی که از علاقمندان اسکی هم هست و مسؤولیت فرمانداري فریدون شهر را نیز به عهده دارد انتخاب شد که به نظرم انتخاب خوبی بود.

وی با بیان اینکه از امکانات فریدون شهر دیدن کردم، ادامه داد: سلیمی یک سال به عنوان سرپرست فعالیت‌های خوبی را به خصوص در پیست اسکی فریدون شهر انجام داده و این پیست را آماده مسابقات قهرمانی کشور کرده است که قرار است میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان را به اصفهان بدهیم.

ساوه شمشکی با بیان اینکه پیست فریدون شهر پیستی بین المللی است و قطب اسکی اصفهان فریدون شهر است، ادامه داد: الان در هیچ نقطه‌ای از کشور برف نباریده، ولی دیشب برفی 5-6 سانتی در فریدون شهر آمده و با توجه به اینکه ارتفاع اش از سطح دریا بالای 2 هزارو 500 متر است منطقه‌ای برف خیز به حساب مي‌آيد و عمر پیستش نیز بیشتر از بقیه پیست‌ها است و اگر به همین منوال پیش برود 20 روز دیگر این پیست راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره دوباره به انتخاب مهدی سلیمی افزود: در این 1 سال آقای سلیمی 5هیئت اسکی در شهرستان اصفهان فعال کرده  و برای ورزش همگانی فعالیت‌های مفیدی را انجام داده و به نظرم اصفهان در آینده‌ای نزدیک جایگاه خوبی را در کشور به دست خواهد آورد.

رییس فدراسیون اسکی در پاسخ به این سووال که دیروز در مجمع اختلافاتی پیش آمد و صحبت از این شد که افراد سیاسی نباید وارد ورزش شوند؛ شما نظرتان در این مورد چیست، ادامه داد: افراد سیاسی دونوع هستند؛ برخی افراد سیاسی واقعا به کمک شان نیاز است؛ آقای سلیمی فرماندار فریدون شهر توانسته‌ امکانات خوبی را برای اسکی فراهم و همه را بسیج كرده تا اسکی اصفهان پیشرفت کند، سال گذشته با صحبت‌هایی که با آموزش و پرورش فریدون شهر انجام داد بچه‌ها را به پیست اسکی می‌آوردند و از همین افراد استعدادیابی انجام می‌دادند که کار بسیار مفیدی بود.

وی ادامه داد: دبیر هیئت اسکی اصفهان تخصص این رشته را دارد و اعضای کمیته‌اش نیز افرادی متخصص هستند و امیدوارم در نهایت اسکی اصفهان بیش از پیش شاهد پیشرفت باشد.

Go to TOP