چاپ خبــر
طبیعت زمستانی بام ایران؛

این روزهای فریدونشهر؛ از اقیانوس مه تا درختان برفی

طبیعت زمستانی مرتفع‌ترین شهر ایران یکی از خیره کنننده ترین مناظر دنیا را به معرض نمایش می‌گذارد. فریدونشهر غربی‌ترین شهرستان استا اصفهان است.

  1. خیلی خیلی عالی است من خیلی دوست دارم فریدونشهرراازنزدیک ببینم.

    • جناب جهانگرد سلام
      فقط یادت باشه با زنجیر چرخ بیای چون بعد از یک هفته از بارش برف هنوز داخل خیابان های شهر باید با زنجیر چرخ بروی قدیما که برف بیشتر می آمد و وسایل برف روبی کم بود فقط یک روز بعد از بارش در خیابان با زنجیر می رفتند اما الان که برف کمتر می آید و وسایل برف روبی هم بیشتر هست باید از اولین برف زمستانی زنجیر ببندی تا بعد از عید نوروز که برف ها خودشون آب می شوند .
      راستی یادت نره شهرداری نمک و شن هم نداره تو خیابان بریزه به جومونگ گفته از کره براش بیاره ؟؟؟؟

      • بارک اله به نظر همشهری خیلی عالی نظر داده بود .این جوری بهتره – یک وقت جهانگرد بنده خدا میاد فریدونشهر بدون زنجیر گیر می افته آنوقت به ستاد حوادث غیر مترقبه استان زنگ می زنه فرماندار شهر ناراحت می شود و گله می کند .

        • آره زنجير ببند.ما همه كافر شديم لامصب شهرداري باعث شده هوا سرد باشه شهرداري باعث شده يك متر برف بياد. زنجير ببند كه اون راننده اي را كه سرپا ناهار ميخوره با چشمات ببيني. فقط ساعت 3 شب بيا كه با چشمات ببيني شن و نمك ميپاشن.نكنه بياي بخوابي و صب بيدار بشي و غافل از همه چي شروع كني به انتقاد كردن از شهرداري .

  2. بابا چرا شهرداررا اذیت می کنید خوب جز ء وظایفش نیست وظیفه شهردار نگه داشتن شهره . مدیریت شهرهم دست بادوبارون وبرفه

  3. کاش زبان تشکری داشتیم از شهردار وکارکنان خدوم شهرداری خصوصا در ایام بارش که شب وروز مشغول کارند

  4. مهرداد گفت:

    البته ما قبلا از کارکنان شهرداری تشکر می کنیم ولی این برای من سوال چرا وقتی برف میاد تا ورودی وحدت آباد جاده برف روبی شده و نمک و شن روی جاده هست ولی از ابتدای محدوده خدمات شهری شهرداری فریدونشهر هم برف بیشتری روی خیابانها هست و ماشین آلات شهرداری تیغه لودر و یا گریدر رو بالاتر میگیرن و برف را با ارتفاع 5 سانت روی زمین جا میذارن تا مردم از زنجیر بیشتر استفاده کنن ولی این مشکل از وحدت آباد که عبور میکنید دیگه نیست ، به نظر من بهتره هزینه برف روبی معابر فریدونشهر رو به اداره راه بدید تا سطح شهر فریدونشهر رو هم برف روبی کنن و هم اینکه مشکلی از مشکلات مردم صبور فریدونشهر کمتر بشه ، به قول معروف کار رو به کاردان بسپارید ،با تشکر از پرسنل زحمت کش شهرداری

    • آقا مهرداد جاده بيرون شهر با داخل شهر فرق داره برادر . تو ديگه چرا.يك اينكه ماشين آلات شخصي با سرعت بيشتري حركت ميكنن و برفا پخش ميكنن اصلا اجازه نميدن برف پا بگيره درصورتي كه در داخل شهر با حركت آهسته برفا فشرده ميكنن .دو اينكه جاده بيرون هميشه آفتابگيره و سايه ساختمانها و ماشين آلات بالا سرش نيست. سه اينكه جاده يكنواخته و دريچه ها و حفاريهاي ادارات محترم مخابرات و برق و ابفا در آن نيست و نهايتا برفروبي راحت تر انجام ميشه .چهارم اينكه هيچ خودرويي در جاده بيروني پارك نيست كه سد معبر كنه و مزاحم برف روبي باشه .پنجم اينكه بيرون شهركسي برف پشت بام و پياده رو ها ديگه به برف داخل جاده اضافه نميشه. ششم اينكه سرعت برف روبي از كيوسك وحدت آباد تا دوراهي 60كيلومتر بر ساعته در صورتي كه ميانگين سرعت برف روبي داخل شهر خصوصا كوچه هاي صعب العبور و كم عرض حدوده 5 كيلومتر بدر ساعته.و هفتم . هشتم . الي آخر…

  5. با سلام
    اگر مقدور هست نام مکان های مربوط به هر یک از تصاویر را هم درج بفرمایید. با تشکر

Go to TOP