چاپ خبــر
معاون استاندار اصفهان:

انتخابات کم‌هزینه‌ترین وسیله تأمین امنیت کشور است

معاون استاندار اصفهان انتخابات 11 اسفند را مسابقه‌ای بین ملت ایران و دشمنانش در جبهه غربی-عبری-عربی خواند و تصریح کرد: کسانی که برای برهم زدن امنیت منطقه، داعش را به وجود آورده و از آن حمایت کردند اکنون مردم را تشویق می‌کنند به عدم حضور پای صندوق‌های رأی.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مصطفی خضری در مراسم بهره‌برداری از 155 پروژه در شهرستان فریدونشهر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با بیان این که رشد علم و تکنولوژی در کشور ما در طول 45 سال بعد از انقلاب حیرت‌انگیز است، به مواردی از این پیشرفت اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: هنگامی که انقلاب به پیروزی رسید هزاران پزشک پاکستانی و بنگلادشی و هندی در کشور ما حضور داشتند به خاطر این که کشور ما با کمبود پزشک مواجه بود اما امروز ما به نقطه‌ای در این علم رسیدیم که در پژوهشکده رویان ما از ناباروری تا قطع نخاع را با سلول‌های بنیادی درمان می‌کند و بر لبه تکنولوژی روز دنیا قرار گرفته است.

وی از راندمان بالای گفتمان انقلاب اسلامی سخن گفت که موجب شد این حد از پیشرفت در عرصه‌هایی نظیر پزشکی، هسته‌ای، دفاعی و نظامی، فضایی، نانو و غیره برای کشور به دست آید و افزود: اگر جمهوری اسلامی ناکارآمد بود نمی‌توانست با وجود این همه فشارهای مختلف به چنین جایگاهی برسد.

خضری با اشاره به مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: ما در قریب به اتفاق صنایع و عرصه‌ها پیشرفت قابل توجهی داشتیم اما در عرصه اقتصادی به دلیل این که به جای عمل کردن به دستورات اسلام، نسخه غربی‌ها را دنبال کردیم به مشکلات امروزی برخورده‌ایم.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به این که 9 هزار شرکت دانش بنیان هم‌اکنون در کشور فعالیت دارند، ارزش تولیدات این شرکت‌ها را 500 هزار میلیارد تومان عنوان و تأکید کرد: ما در مسیر رسیدن به قله بوده و با نسخه انقلاب اسلامی در حال طی این مسیر به صورت جهشی هستیم.

وی انتخابات 11 اسفند را مسابقه‌ای بین ملت ایران و دشمنانش در جبهه غربی-عبری-عربی خواند و تصریح کرد: کسانی که برای برهم زدن امنیت منطقه آسیای غربی، داعش را به وجود آورده و از آن حمایت کردند اکنون مردم را تشویق می‌کنند به عدم حضور پای صندوق‌های رأی تا زمینه ناامن کردن کشور ما را فراهم کنند.

خضری افزود: جالبتر این که برخی از این دشمنان ما خودشان نه تنها انتخاباتی در کشورشان برگزار نکرده‌اند بلکه حقوق اولیه انسان‌ها مانند حق رانندگی خانم‌ها را نیز به رسمیت نمی‌شناسند اما هیچ کشورهای دیگر دنیا که داعیه حقوق بشر دارند به ایشان اعتراض نمی‌کنند.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: سال‌ها است که حکومت در عربستان موروثی شده است و وقتی پدر می‌میرد پسر می‌شود پادشاه و نوه می‌شود ولی عهد، اما هیچ کس به این حکومت سلطنتی که مردم در آن هیچ نقشی ندارند اعتراض نمی‌کند چرا که عربستان برای آمریکا همان طور که ترامپ اعتراف کرد گاو شیرده است.

وی عنوان کرد: وقتی این چنین باشد، این کشور روزنامه‌نگار منتقد خود را در سفارتش با اره برقی قطعه قطعه می‌کند و این را همه دنیا هم می‌فهمد اما کسی اعتراضی نمی‌کند.

خضری از ارتباط حضور در انتخابات با امنیت کشور سخن گفت و تأکید کرد: حضور در انتخابات یعنی نه گفتن به داعش و حامیان داعش و کسانی که حتی راضی به خوشحال شدن مردم ایران در برد تیم ملی فوتبالشان هم نیستند، چه برسد به علم و اقتصاد و غیره.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران این بود که دشمن داعش را برای تهدید امنیتش ایجاد کرد ولی ایران در منطقه‌ای که انبار باروت است و مانند آتش‌فشانی در نقطه نقطه آن درگیری و ناامنی است، سال‌ها امنیت خود را حفظ کرد و به واسطه زکاوت، مدیریت و رشادت مدافعانی همچون حاج قاسم سلیمانی با دشمنان خود در خارج از مرزهایش جنگید و آن را شکست داد.

وی تأکید کرد: انتخابات پرشور کم‌هزینه‌ترین وسیله تولید امنیت برای کشور است و هر کس درباره آن کم‌کاری کند باید پاسخگوی حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم باشد.

انتهای خبر/

Go to TOP