چاپ خبــر
در ایام الله دهه فجر؛

بهره‌برداری از 155 پروژه با حضور معاون استاندار در فریدونشهر

آیین بهره‌برداری از 155 پروژه با اعتباری بالغ بر 93 میلیارد تومان در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون استاندار اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، همزمان با ایام الله دهه فجر آیین بهره‌برداری از 155 پروژه با اعتباری بالغ بر 93 میلیارد تومان در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان در این شهرستان برگزار شد.

این پروژه‌ها شامل سه پروژه راهداری با اعتبار 31 میلیارد تومان، 22 پروژه بخشداری با اعتبار 19 میلیارد تومان، 12 پروژه شهرداری فریدونشهر با اعتبار 8.2 میلیارد تومان، 100 پروژه کمیته امداد با اعتبار هشت میلیارد تومان، سه پروژه امور عشایری با اعتبار 7.5 میلیارد تومان، یک پروژه بیمه سلامت با اعتبار 6.5 میلیارد تومان، یک پروژه آبفا با اعتبار 4.3 میلیارد تومان، سه پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار 3.1 میلیارد تومان، 25 پروژه مخابرات با اعتبار 2.6 میلیارد تومان، چهار پروژه توزیع برق با اعتبار 2.3 میلیارد تومان، دو پروژه منابع طبیعی با اعتبار دو میلیارد تومان و چهار پروژه بنیاد مسکن با اعتبار 1.5 میلیارد تومان می‌شدند.

مصطفی خضری در سفر به فریدونشهر ابتدا در کنار تنی چند از مسئولان استانی و مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان با حضور در گلستان شهدای فریدونشهر به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی سپس در آیین افتتاح ساختمان بیمه سلامت فریدونشهر حضور یافت، روبان افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان را برید، در مراسم افتتاح خانه موزه شهر حاضر شد و از خانه قدیمی رفیعی‌ها بازدید کرد و سرانجام در جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران شهرستان، میزان پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استاندار به این شهرستان را بررسی کرد.

انتهای خبر/

Go to TOP