چاپ خبــر
فرماندار فریدونشهر:

حکومتی که بخواهد مردم خود را فریب دهد فرمان جهاد تبیین نمی‌دهد

فرماندار فریدونشهر با بیان این که شیطان همواره از غفلت انسان‌ها برای انحراف ایشان استفاده می‌کند، تصریح کرد: اگر نظامی بخواهد دیکتاتورمآبانه یا با فریب مردم بر ایشان حکومت کند، هیچ گاه دعوت به جهاد تبیین و ترویج آگاهی در بین مردم نمی‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، محمدجواد صفا در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر که بعدازظهر یکشنبه با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- استان اصفهان در فرمانداری فریدونشهر برگزار شد با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دوران معاصر جهان، شاخصه اصلی این انقلاب که با رهبری امام بر اساس فرامین الهی شکل گرفت را مردم عنوان کرد.

فرماندار فریدونشهر با بیان این که شیطان همواره از غفلت انسان‌ها برای انحراف ایشان استفاده می‌کند، تصریح کرد: در مقابل غفلت، آگاهی است، و حکومتی که بر آگاهی تأکید داشته باشد، برخلاف رویکرد شیطان حرکت می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تأکید کرد: اگر نظامی بخواهد دیکتاتورمآبانه یا با فریب مردم بر ایشان حکومت کند، هیچ گاه دعوت به جهاد تبیین و ترویج آگاهی در بین مردم نمی‌کند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با آگاهی مردم و در صحنه بودن مردم آگاه به پیروزی رسید، هشت سال دفاع مقدس توسط همین مردم اداره شد و این روال در کشور بود تا این که در دوران سازندگی با نسخه‌های بانک جهانی کشور ما به سمت توسعه غربی برده شده و از آرمان‌های نظام دور شد.

صفا در سخنانی کمتر بیان شده، به رسالت انقلاب اسلامی برای سپردن امور به مردم و تأکید بنیانگذار انقلاب اسلامی بر این مسأله اشاره کرده و گفت: غفلت ما در طول سالیان پس از انقلاب سبب شد جای مردم در اداره جامعه را ساختارهای تو در توی دولتی بگیرد در حالی که در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب و به ویژه در دفاع مقدس این مردم بودند که امور را اداره می‌کردند.

فرماندار فریدونشهر اظهار کرد: امروز همه اذعان داریم ما در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال تلاش هستیم اما این که با چه گفتمانی کار کنیم مهم است و در دولت انقلابی اصالت مسائل آن چیزی است که نیاز مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان به رؤسای ادارات توصیه کرد دغدغه مراجعه‌کنندگان مردمی از اقشار مختلف را در اولویت امور خود قرار دهند و فراموش نکنند شأن ما مسئولین خدمتگزاری به مردم است بنابراین اگر مردم کاری را از ما می‌خواهند چرا باید کار دیگری را انجام دهیم.

وی با تأکید بر این که کارکرد مدیران در این دولت بر اساس میزان برآورده کردن دغدغه‌های مردم ارزیابی می‌شود، افزود: مدیران باید مردم‌پایه کار کنند.

Go to TOP