چاپ خبــر
آرش کربلی قهرمان جوان کشتی فریدونشهر:

در صورت حمایت و داشتن امکانات به تیم ملی میرسم

آرش کربلی یکی از قهرمانان جوان ورزش شهرستان است به بهانه کسب مقام سوم مسابقات دانشجویان کشور گفتگویی کوتاه با وی داشتیم

با توجه به کمبود نخبه های ورزشی در شهرستان حضور چنین جوانانی باعث افتخارشهرستان است و نیاز به توجه رسانه ها و نیز مسئولین امر دارد تا با حمایت از چنینی استعدادهایی هم زمینه موفقیت فراهم شود هم دیگر نوجوانان و نونهالان علاقه مند به ورزش انگیزه پیدا کنند تا جدی تر به امر ورزش  بپردازند . در همین راستا و به بهانه قهرمانی آرش کربلی در مسابقات دانشجویان کشور و به دست آوردن مقام سوم این مسابقات گفتگوی کوتاهی با وی داشتیم .

آرش کربلی متولد سال 72 است و به واسطه حضور پدر خود در ورزش کشتی علاقه مند به این رشته شده است و با تمرین و پشتکار خود توانسته مقام هایی در سطح استان و کشور به دست آورد .

کربلی از مقام های کسب شده خود در استان گفت که دوبار نایب قهرمانی و یک بار مقام سوم را در کارنامه خود داشت . وی با تاکید به توانایی و استقبال از کشتی در شهرستان از دیرباز گفت : در صورت حمایت از استعدادهای این ورزش و بالابردن امکانات حاضر از جمله بهتر شدن وضعیت تنها سالن کشتی شهرستان می توان به کسب موفقیت جوانان شهرستان یقین داشت .

قهرمان کشتی جوانان شهرستان با تشکر از پدر خود که حامی اصلی وی تا به امروز بوده است از مربیان خود به خصوص رضا یسلیانی نیز تشکر کرد و گفت : هدف من رسیدن به پیراهن تیم ملی است که آن را دور از دسترس نمی دانم و مطمئنم می توانم به تیم ملی برسم .

IMG_3727

Go to TOP