چاپ خبــر
پیگیری یک ماجرا؛

دلیل شکستن شیشه های تالار شهروند فریدونشهر چیست ؟

باخبر شدیم طی چند روز گذشته با پرتاب سنگ شیشه های دوجداره بخشی از پنجره های این تالار شکسته شده و خسارتی به این مجموعه وارد شده است .

به گزارش پونه زار چندی پیش اولین تالار شهرستان فریدونشهر با پیگیری شورای شهر سوم و شهردار فریدونشهر با سرمایه گذاری یک خیر افتتاح شد . تالار شهروند در محله چهارصد دستگاه واقع است و با توجه به نبود تالار پذیرایی در سطح شهرستان می تواند مشکلات زیادی را حل کند و به کمک شهروندان فریدونشهر برای برگزاری مراسم هاو برنامه های خود بیاید .

باخبر شدیم طی چند روز گذشته با پرتاب سنگ شیشه های دوجداره بخشی از پنجره های این تالار شکسته شده و خسارتی به این مجموعه وارد شده  است .با پیگیری موضوع و تماس با شهرداری فریدونشهر متوجه شدیم که انگشت اتهام به سمت فردی است که برای برگزاری مراسم عروسی خود در این تالار به شهرداری مراجعه می کند و برای پرداخت هزینه آن درخواست تخفیف می کند و با توجه به اینکه مبلغ درخواستی شهرداری بسیار پایین بوده است با تخفیف موافقت نمی شود و پس از اعتراض متقاضی که ظاهرا ساکن شهرستان هم نیست و بعد از ترک  وی متوجه شکستن شیشه های تالار می شوند که با پیگیری شهرداری وشکایت از متهم متوجه نبود وی در شهر می شوند وبه نوعی داماد با عروس فرار می کند .

این ماجرای و معرفی تالار و جزئیات دقیق تر این حادثه در روزهای آینده پیگیری خواهد شد .- پونه زار

 IMG_3951 IMG_3954 IMG_3953

Go to TOP