چاپ خبــر
فرمانده انتظامي شهرستان فريدن خبر داد:

كشف بيش از ۳۰ كيلوگرم ترياك در فريدن

فرمانده انتظامي شهرستان فريدن در اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي و پاكسازي محلات جرم خيز از كشف ۳۰كيلوگرم ترياك خبر داد.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا، سرهنگ حسين دشتي فرمانده انتظامي شهرستان فريدن با اعلام اين خبر گفت: در اجراي كنترل محورهاي مواصلاتي مامورين انتظامي اين فرماندهي در ايست و بازرسي بلطاق موفق به كشف مقادير قابل توجهي مواد مخدر از نوع ترياك شدند.

وي افزود: ماموران انتظامي در اجراي اين طرح و در حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه سواري پژو ۴۰۵ مشكوك و بلافاصله دستور ايست صادر مي کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان فريدن ادامه داد: به علت عدم توجه راننده خودرو به دستور ايست پليس در محل ايست و بازرسي بلافاصله ماموران به تعقيب خودرو پرداخته و با تلاش ماموران انتظامي خودرو مذكور در يكي از روستاهاي همجوار شناسايي و متوقف شد.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: مامورين در اين عمليات مقدار ۳۰كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.
فرماندهي انتظامي شهرستان فريدن با تاكيد بر استمرار و جديت پليس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر تصريح كرد: در اين عمليات مواد مخدر مكشوفه و متهم دستگير شده به همراه پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند.

Go to TOP