چاپ خبــر
یخ زدگی خیابان شریعتی فریدونشهر حادثه آفرید؛

خودرو سمند به جوی آب افتاد+عکس

یک خودرو سمند که قصد پارک در مقابل بانک صادرات داشت به دلیل لغزندگی خیابان و یخ زدگی آن سر خورد و دو چرخ خود را داخل جوی آب دید

  1. اصولا در مباحث شهری چیزی به عنوان جدول اونهم در ارتفاع 15تا 20 سانتیمتری در دو طرف خیابان ها دیده شده که شاید یکی از کارکردهاش هم برای جلوگیری از همین موضوعاته !
    این طور نیست آقای شهردار محترم؟؟؟

  2. خداوکیلی یکی تو این فریدونشهر پیدا نمیشه که از زحمات این پایگاه اطلاع رسانی و مدیرش که خداییش داره زحمت میکشه و وقت میگذاره یه تشکر اونهم در حد خشک و خالی بکنه ؟؟؟؟
    بنده به نوبه خودم به عنوان یک فریدونشهری از زحمات آقای محسن رحیمی مدیر خوش فکر و با ذوق پایگاه تحلیلی خبری پونه زار که حقیقتا زحمات فراوانی در پر رنگ شدن حضور مسایل فریدونشهر در فضای مجازی انجام می دهد .
    محسن جان تشکر

    • پونه زار گفت:

      با تشکر از لطف شما
      کار ماحاصل کار گروهی است و هدف ما اعتلای فریدونشهر. پیام های دلگرم کننده شما انرژی ما را بالاتر می برد ولی منتظر انتقاد هم هستیم و بدون ترس می زاریمش رو سایت

    • علیرضا گفت:

      در نبود یک رسانه مکتوب در فریدونشهر ، تقریبا تمام بار دریافت و انتشار اخبار ریز و درشت شهرستان بر عهده آقای رحیمی است. از یک خبر نه چندان مهم مثل خبر بالا تا اخبار مهم شهرستان . اینجانب نه تنها از ایشان تشکر می کنم که دست ایشان را می بوسم و برایشان آرزوی موفقیت دارم .

      • پونه زار گفت:

        مرسی از لطف همشهریان با فرهنگ آقای مقدسی کمک کنن رسانه مکتوب هم در حال انجامه ایشالله با سردبیری ایشان

  3. علی گفت:

    به نظر من مشکلات خیلی بزرگ تر از درست کردن جدول های کنار خیابوناس

  4. خداوندا هیچوقت لبخند رو از لبای قشنگ اونی که این سایت رو مینویسه نگیر ، باتشکر از زحماتی که برای درج مطالب ومعرفی شهرستان متحمل می شوید انشاء اله درکارتون فقط رضای خدا مطرح باشه تا خسته و دلسرد نشید موفق وموید باشید .

Go to TOP