چاپ خبــر
کنکور

اعلام نتایج کنکور، دکتر مهندس های اینده شهرستان!

نتایج نهایی پذیرش در آزمون سراسری سال 1392 عصر چهارشنبه ساعت 18 اعلام شد.

به گزارش پونه زار امروز نتایج نهایی انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری امسال بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت .

در کنکور امسال 522 هزار و 144 نفر در این دوره از آزمون سراسری سال 92 پذیرفته شده اند.داوطلبان می توانند در سایت http://sanjesh.org نتایج آزمون را ببینند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مراکز آموزشی دانشگاه پیام‌نور، پردیس‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش‌عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی مجازی و بین‌الملل دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور و اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی و دانشگاه پیام‌نور در آزمون سراسری درسال تحصیلی 93-1392 که گزینش آنها به روش متمرکز صورت گرفته است  اعلام می شد.تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در هفته اول آبان اعلام می شود.

با پیگیری اولیه خبرنگار ما از یکی از داوطلبان با رتبه بالا در شهرستان فریدونشهر و تماس با وی مطلع شدیم که سه نفر در رشته پزشکی و  در دو دانشگاه علوم پزشکی  ایران در تهران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قبول شده اند .

آقای مهدی دولتی در دانشگاه ایران و آقایان امین اسفنانی و مجتبی خودسیانی در دانشگاه اصفهان مجوز تحصیل در رشته پزشکی را گرفته اند . همچنین آقای علیرضا براتی در دانشگاه صنعتی اصفهان و رشته عمران قبول شده است .

مجتبی خودسیانی که با خبرنگار ما صحبت کوتاهی داشت گفت : روزانه 6 ساعت مطالعه مفید داشتم و هدفم تحصیل در رشته پزشکی بود و خوشحالم به این هدف رسیده ام .

پونه زار ضمن تبریک به قبول شدگان این آزمون سعی خواهد کرد اسامی سایر قبول شدگان را به زودی روی سایت قرار دهد و گزارش تکمیلی ارائه دهد.

20130911_212904

مجتبی خودسیانی پذیرفته شده دانشگاه علوم پزشکی

 

 

Go to TOP