چاپ خبــر
قبولی های فریدونشهر در آزمون سراسری سال 92 ؛

آمار قبولی های کنکور دبیرستان سعدی فریدونشهر و چند سوال

نصب آمار قبولی کنکور دبیرستان سعدی فریدونشهر در تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر سوال هایی را برای بینندگان آن بوجود آورده است .

به گزارش پونه زار دبیرستان سعدی فریدونشهر اقدام به نصب بنر در سطح شهر کرده است که در آن اسامی و محل (شهر قبول شده) قبول شدگان کنکور 92   ذکر شده است . قطعا دلیل اینکار تشکر از این دانش آموزان و نیز ایجاد انگیزه برای سایر داوطلبین می باشد که با دیدن اسامی و رشته های قبولی همشهریان خود با روحیه بیشتر در جهت کسب رتبه های بالاتر رقابت کنند ولی نکته جالب توجه عدم درج نوع و نام دانشگاه این عزیزان می باشد که سوالی را در ذهن بیننده القا می کند که آیا دانشگاه قبول شده در تشخیص میزان موفقیت این دبیرستان و دانش آموزان نمی تواند تاثیر گذار باشد ؟ یا صرف قبولی در هر دانشگاهی می تواند بیانگر موفقیت فردی یا جمعی  باشد؟

عدم ذکر نوع و نام دانشگاه در آمار قبولی کنکور یک دبیرستان که در شهر به صورت بنر روی تابلوهای تبلیغاتی نصب می شود بیانگر چیست ؟

نکته دیگر اینکه در این آمار ارائه شده تنها نوع  دانشگاه یک نفر از قبول شدگان ذکر شده است که آن هم دانشگاه پیام نور فریدونشهراست . که این هم سوال دیگری را به ذهن می آوردکه  آیا قبولی در دانشگاه هایی با رتبه پایین تر به لحاظ نوع دانشگاه می تواند باعث ایجاد انگیزه برای دیگران شود آیا موفقیت دیگران زیر سوال نمی رود ؟

IMG_1485

 

  1. فرهاد گفت:

    تو این زمانه هیچ فرقی بین مدرک از دانشگاه آزاددارغوزآباد سفلی با دانشگاه شریف یا صنعتی وجود نداره

Go to TOP