چاپ خبــر
برای رفع مشکلات مالی هیئت های ورزشی فریدونشهر؛

صندوق حمایت از ورزشکاران در فریدونشهر راه اندازی می شود

برای رفع مشکلات و دغدغه های مالی هیئت های ورزشی و ورزشکاران صندوق حمایت از ورزشکاران در فریدونشهر راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ در اقدامی مثبت و مفید و در ادامه تلاشهای شورای شهر فریدونشهر، روز دوشنبه جلسه ای با حضور سرپرست فرمانداری فریدونشهر،شهردار،  اعضای شورای شهر ،  نماینده هیئت های ورزشی و مسوولان مربوطه در مهمانسرای شهرداری فریدونشهر تشکیل شد که در این نشست تمامی اعضا به ارائه نظراتی در خصوص صندوق حمایت از ورزشکاران که پیشنهاد شورای شهر برای برون رفتن ورزش شهرستان از مشکلات مالی بود، پرداختند و مقرر شد اقدامات اولیه برای این صندوق انجام شود و در جلسات اتی اساسنامه آن مورد بررسی قرار گیرد.

ص
لازم به ذکر است در چند سال اخیر هیئت های ورزشی شهرستان فریدونشهر با مشکلات مالی بی شماری مواجه بوده و به دنبال آن ورزش این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و بعضا صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه ورزش شهرستان وارد کرده است.
گفتنی است، با حضور دو تن از اعضای شورای شهر فریدونشهر به عنوان روسای هیئت های ورزشی اسکی و ورزش های همگانی خوشبختانه استارت راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران در شهرستان زده شده که امید است به زودی شاهد افتتاح این صندوق با حضور پرشور خیران و اسپانسرها باشیم.

vater mark2

  1. بیژن گفت:

    میشه بپرسم تو این چند سال اخیری که گفتین مسئولین چیکار می کردن و آیا فقط صندلی ریاست مهم بوده و الانم که اومدین بار ورزشا ، دولتیا میخوان بندازن رو دوش ملت ، یه پروژه تکراری بعد از خصوصی سازی که فقط مریضه نمیره . سهم دولت و اصل سوم قانون اساسی پس چی میشه ؟

Go to TOP