چاپ خبــر

برگزاری همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان فریدونشهر

همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان فریدونشهر در تاریخ 26/12/92 رأس ساعت نه صبح و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در محل سالن همایشهای فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش پونه زار به نقل از روابط عمومی فرمانداری فریدونشهر؛ در این همایش به ترتیب یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر، توازهی رئیس آموزش و پرورش شهرستان، اصلانی،نادی و گشول از اعضای همایش به ایراد سخن پرداخته و در نهایت مری، بخشدار مرکزی شهرستان فریدونشهر به  عنوان برگزار کننده همایش به جمع بندی مطالب پرداختند.در این جلسه جناب  یسلیانی با اشاره به مشکلات شهرستان خصوصاً روستاها با ذکر این نکته که فریدونشهر در طول تاریخ دارای ظرفیتهای بزرگ اقتصادی و فرهنگی بوده و حتی این شهرستان صادر کننده غلات،گوشت قرمز و مواد غذایی بوده است خاطر نشان کرد که با مدیریت و دلسوزی میتوان دوران طلایی شهرستان را احیا نمود.

2

در ادامه وی به اهمیت تعامل دهیاران و ادارات شهرستان خصوصاً بخشداری مرکزی و فرمانداری اشاره نمود و اضافه کرد که مجموعه فرمانداری طرحی را برای تعامل بیشتر با روستاها و بررسی مشکلات تک تک روستاها آماده کرده است که در اسرع وقت مشکلات روستاها بررسی و ظرفیت روستاها جهت توسعه ارزیابی می گردد.

3

در ادامه جلسه سه نفر از اعضای همایش به طرح مباحث سوالات و پیشنهادات خود پرداختند و پس از آن  بخشدار مرکزی ضمن تقدیر از حضور اعضای شوراها،دهیاران و مسئولین حاضر در جلسه با اشاره به وضعیت کمبود مالی دولت، عزم کلیه مسئولین نظام را تلاش حداکثری جهت حل مشکلات مردم دانست و در ادامه  ضمن یادآوری قوانین شوراها و لزوم پایبندی به این قوانین از طرف آنها، اعضای شورا را الگویی جهت عموم مردم روستا دانست. وی افزود که فلسفه وجودی شوراها کسب در آمد محلی، وضع عوارض و در نتیجه عمران و آبادانی روستا است. در پایان وی  با ذکر چند برنامه عمرانی جهت آبادانی روستاهای شهرستان این نکته را یادآور شد که با توجه به نزدیکی ایام نوروز مسئولین روستاها باید حداکثر تلاش خود را جهت میزبانی هرچه بهتر از مهمانان نوروزی انجام دهند.

vater mark2 4

 

Go to TOP