چاپ خبــر

پیام نوروزی مسئولین شهرستان فریدونشهر

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال.

93 4

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال.

ابتدا سال جدید که مزین به نور فاطمه الزهرا(س) است را به محضر مبارک قطب دائره  عالم امکان، بقیه اله الاعظم، امام زمان علیه السلام و نائب بر حقش امام خامنه ای و همه مسلمانان و شیعیان و مردم عزیز ایران به خصوص مردم ولایت مدار شهرستان فریدونشهر از محله وحدت آباد تا محله یوسف آباد و شهر برف انبار از خمسلو تا سنگباران و همه اهالی محترم روستاها و عشایر سلحشور این شهرستان اعم از خانواده های معظم شهدا، اقشار و اقوام مختلف و مسئولین محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوار است در راستای توجه و تحولی که خداوند متعال در مخلوقات این عالم بوجود می آورد همه ی ما هم در این مسیر قرار بگیریم و قدمی به سوی کمال و رستگاری بر داریم به طور یقین زمانی وجودمان را بهاری و روبه رشد خواهیم کرد که با اراده ای مستحکم و شناختی دقیق و استقامتی پایدار خواستار این تحول و تغییر درونی باشیم و از خداوند متعال بخواهیم با حمایت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه شهدای عزیز،  قلب مقدس امام زمان (عج)، روح شهدا و امام راحل را شاد و سعادت دنیا و آخرت را برای خود ترسیم کنیم. همچنین از خداوند مهربان بخواهیم به همه ما توفیق خدمت صادقانه به این مردم عزیز را عنایت فرموده و تلاش و کوشش برای سربلندی مردم عزیز شهرستان فریدونشهر را ذخیره ای برای آخرتمان قرار دهد و نیز به همه مردم عزیز و مسئولین محترم این شهرستان به خاطر حفظ ارزش های اسلامی و انسانی مثل وحدت دینی، تعبد معنوی و توسل قرآنی، سربلندی، سعادت و سالی پر برکت را عنایت فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهرستان فریدونشهر

93 2

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال.
با استعانت از پیشگاه خداوند متعال و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرارسیدن سال جدید را با قلبی آکنده از مهر و امید به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،ملت شریف ایران و به خصوص مردم  شهید پرور شهرستان فریدونشهر تبریک عرض نموده از خداوند منّان سلامتی، بهروزی و سرافرازی را خواهانم. امید است با کمک و مساعدت و  نیز دعای خیر مردم عزیز شهرستان برای بنده حقیر به  عنوان خدمتگذار کوچکشان بتوانیم شهرستان را چند گام به سوی توسعه پایدار هدایت نموده و زمینه را برای خدمت رسانی شایسته تر به مردم فهیم  خطّه سربلند بام ایران فراهم نماییم.

غلامرضا یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر

 

93

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول، آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن، بهار فصل غبار روبی از آرزوی دیرینه مردم برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تحقق این امر زمانی امکان پذیر است که به عمق و معنای آیه شریفه یا مقلب القلوب والابصار و یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال و تحویل سال پی برده و تنها تحویل سال را در گذر زمان و عبور از سالی به سال دیگر ندانیم.

در آغاز سال جدید آرزو می کنم همه شهروندان و مسئولان عزیز در سایه همدلی و همراهی با هم سالی توام با معرفت و اخلاق، توسعه و آبادانی، شادابی و موفقیت پشت سر گذاشته و در راه عمران و آبادانی ایران عزیز ما، استان پهناور و شهرستان و شهر قهرمان پرور ما، بام ایران اسلامی فریدونشهر گام های بلند و مثبت برداشته و در راه سربلندی آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم. انشائ الله.

در پایان اینجانب ضمن آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه شهروندان عزیز از همکاران سخت کوش شهرداری بابت تحمل سختی های کار، اعضای شورای شهر و مسئولین و شهروندان به خاطر همکاری خوب با شهرداری در اداره شهر تشکر و قدر دانی نموده و از همه شهروندان عزیز بابت تمام کاستی ها در خدمات رسانی عذر خواهی و حلالیت می طلبم و برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی را ازخداوند متعال مسئلت می نمایم.

خدمت گزار شما عبدالرضا سپیانی، شهردار فریدونشهر

 

93 3

دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین              شکوه جادوی رنگین کمان فروردین

شکوفه و چمن و نور و رنگ و سرود        سپاس و حمد و شادباش و درود

با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرارسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه تجلی مواهب الهی بستر طبیعت است و حلول سال نو و عید فرخنده باستانی که پیام آور دوستی و عشق و محبت است را از طرف شورای اسلامی شهر فریدونشهر به حضور پر مهر شهروندان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج):

لبتان پر خنده، قلبتان از مهر آکنده، دولتتان پاینده و نوروزتان فرخنده باد.

3333333333333حسین گوگونانی رییس شورای اسلامی فریدونشهر

 

  1. ممنون که برای اولین بار به زبان مادری در یک رسانه گروهی تبریک سال نو را به مردم گفته اند از خداوند مننان می خواهم همه مسئولین را نگهدار باشد و موفق باشند

Go to TOP