چاپ خبــر

تاکید بر فرهنگ ملی و مذهبی کشور دشمن‌شکن است

نماینده مردم داران، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت در مجلس با اشاره به اینکه تاکید بر فرهنگ ملی و مذهبی کشور دشمن‌شکن است، گفت: تاکید رهبری بر موضوع فرهنگ نشان از هدف دشمنان برای ضربه زدن به نظام از طریق فرهنگ است.

 به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، محمدعلی اسفنانی پیرامون شعار سال 93 مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: مقوله فرهنگ موضوعی است که رهبر معظم انقلاب در دهه اخیر مکرراً بر آن تاکید فرمودند، بیان اشارات رهبری در سال‌های گذشته مبنی بر تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و اخیراً استحاله فرهنگی و رخنه فرهنگی نشان از راه‌های نفوذ دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بیان چنین کلمات و واژگانی از سوی رهبری بی‌حکمت و بی‌مورد نیست، تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر امر فرهنگ و توصیه اکید بر اجرای سیاست‌های صحیحی در بخش فرهنگ حاکی از آن است که نوک پیکان دشمنان این نظام و ملت مباحث فرهنگی این نظام است.

وی افزود: امروزه هزاران سایت و شبکه‌های ماهواره‌ای همچون سربازان دشمن در صدد ضربه زدن به بدنه فرهنگی کشور و نظام اسلامی ایران هستند.

اسفنانی تاکید کرد: هزینه‌های میلیارد دلاری دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا و اروپا برای نفوذ و ضربه از طریق جبهه فرهنگی به نظام اسلامی قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر با تمام قوا از حیث فرهنگی ورود کرده و قصد دارد به هر نحو ممکن زهر خود را بریزد، تاکید بر فرهنگ ملی و مذهبی کشور قطعاً می‌تواند دشمن‌شکن باشد.

نماینده مردم داران، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای تحقق فرهنگ مدنظر رهبری با امر فرهنگ با دو قید عزم ملی و مدیریت جهادی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: تاکید رهبری بر عزم ملی در امر فرهنگ از آن بابت است که دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند مجری سیاست‌های فرهنگی در اجتماع باشند و همواره به منظور تحقق فرهنگ در بدنه اجتماع همکاری دولت و ملت انکارناپذیر است.

Go to TOP