چاپ خبــر

نامگذاری امسال بیانگر نیاز اقتصاد مقاومتی به فرهنگ سازی مناسب است

نماینده مردم فریدونشهر، داران، بوئین و میاندشت و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری امسال با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی رهبر معظم انقلاب، بیانگر اهمیت و نیازمندی اقتصاد به فرهنگ مناسب است.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، محمدعلی اسفنانی افزود: در این نامگذاری به نوعی فرهنگ لازمه اقتصاد ذکر شده است.

وی اظهار کرد: برخی اقدامات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فرهنگ ما را هدف قرار داده و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب مقوله فرهنگ را در کنار اقتصاد قرار دادند.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: در این میان فرهنگ باید به گونه ای مستحکم شود که هجمه های فرهنگی بر آن تاثیر گذار نباشد.

وی گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، توجه و رسیدگی به امور فرهنگی منحصر به عده ای خاص و کاری یک روزه و یک ساله نیست.

اسفنانی تصریح کرد: سابقه تاریخی ایران نشان از فرهنگ قوی و غنی این کشور دارد و تاکنون هیچ یک از حمله هایی که به کشور ما شده تاثیری بر فرهنگ این منطقه نداشته است.
وی تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و فرهنگ در کنار عزم ملی و مدیریت جهادی را بسیار شایسته برشمرد و گفت: بنا بر تاکید ایشان اقتصاد زمانی پویا می شود که پایه های آن مستحکم باشد.

نماینده مردم فریدونشهر، داران، بوئین و میاندشت و چادگان در مجلس افزود: با توجه به هجمه های دشمنان، لازم است به فرهنگ کشور اهمیت بیشتری داده شود.

  1. hamed گفت:

    امسال ، رهبر نامگذاری بسیار هوشمندانه ای انجام داده است. دراین برهه حساس زمانی باید مدیریت جهادی در حوزه اقتصاد و فرهنگ داشته باشیم و عزم خود را نیز جزم کنیم
    به امید سربلندی ایران و ایرانی در همه عرصه های جهانی

Go to TOP