چاپ خبــر

اسفنانی در جمع مردم فریدونشهر حاضر شد تا گزارش عملکرد دو سال و نیم خود را ارائه دهد/تکمیل شد

نماینده مردم فریدن، فریدوشهر، چادگان و بوئین میاندشت در جمع مردم فریدونشهر در مسجد جامع فریدونشهر حاضر شد و گزارش عملکرد دو سال و نیم خود را ارائه داد. این برنامه که به عنوان برنامه پرسش و پاسخ با نماینده و فرماندار اعلام شده بود، با به طول انجامیدن سخنان نماینده تا هنگام اذان مغرب فقط به همین امر اختصاص یافت و پرسش و پاسخی مطرح نشد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، محمدعلی اسفنانی دیروز در جمع مردم فریدونشهر حضور یافت و سخنان خود را این طور آغاز کرد: در پیشگاه حضرت حق عهد کرده‌ایم که هر کاری در توان ما باشد برای مردم کوتاهی نکنیم.

وی از شروع سمتش در مجلس شورای اسلامی گفت: چون دور اوّل نمایندگی‌مان بود سخت بود که در برابر نمایندگانی که دو یا چند دوره در مجلس حضور داشتند بتوانیم در سطحی قرار بگیریم که مورد توجّه واقع بشویم امّا لطف خدا و دعای مردم باعث این شد که در اوّلین حضورمان در مجلس سمت‌ها و پست‌هایی به ما تعلق پیدا کند که در طول دوره‌های گذشته حتی در استان اصفهان هیچ یک از نمایندگان چنین سمت‌هایی را به دست نیاورده‌اند.

اسفنانی همچنین در مورد بودجه‌های عمرانی در آغاز کار گفت: ما در سالی کارمان را شروع کردیم که بدترین سال‌های انقلاب از حیث بودجه‌های عمرانی بود.

اسفنانی از انتخاب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بنا بر رشته‌ی تخصصی خود صحبت کرد و از اهمیت این کمیسیون اینطور گفت که در بیش از 65 تا 70 درصد تمام طرح‌ها و لوایحی که در مجلس تصویب می‌شود، کمیسیون قضایی یا کمیسیون اصلی است یا فرعی. همچنین اهمیّت مصوبه‌های این کمیسیون را اوّلاَ در اهمیّت قوانین تصویب شده و ثانیاَ در کثرت و طویل بودن قوانین بیان داشت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مهمترین قوانین تصویب شده در دوره نمایندگی خود را این چنین برشمرد: قانون مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری، آیین دادرسی جرایم نیروهای مسلح، آیین دادرسی اشخاص حقوقی، آیین دادرسی جرایم رایانه‌ای، قانون حمایت خانواده، قانون نحوه اجرای معافیت‌های مالی، قانون سازمان بازرسی کل کشور و قانون همکاری‌های بین المللی.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت به حضور فعّال خود در مجلس اشاره کرد و گفت کمتر هفته‌ای بوده که در طول این دو سال و نیم در صحن علنی فعالیتی نداشته باشد.

اسفنانی از تلاشش برای تغییر نگاه به شهرستان از یک نگاه غیرواقعی، غیرمنطقی و غیر منصفانه به یک نگاه منطقی، معقول و برابر با سایر شهرستان‌ها سخن به میان آورد.

وی از اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه‌ی خود یاد کرد و از تلاش‌های خود در این مورد شامل پیدا کردن سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این منطقه، نامه نگاری‌ها و حمایت‌ها برای طرح‌های اشتغال زایی در شهرستان و حتی حضور فیزیکی در رابطه با این طرح‌ها در منطقه، تلاش برای ارتباط با فولادسازان فریدنی در تهران جهت سرمایه گذاری در این منطقه، تلاش برای گرفتن وام برای احداث کارخانه‌ی نان صنعتی، تلاش برای جذب سرمایه گذار شیشه جهت احداث خط تولید در فریدونشهر، تلاش برای شروع به کار کارخانه پنیر و تلاش برای احداث خط تولید تن ماهی سخن گفت. در این مورد از تلاش برای رفع موانع احداث این خطوط تولیدی تا حد وزارتخانه سخن به میان آورد.

محمدعلی اسفنانی به خروج سالیانه 1،500،000،000 مترمکعب آب از فریدونشهر و حق آبه‌ی مردم با توجه به عوارض این موضوع که همانا خشک شدن 53 مزرعه در فریدونشهر است اشاره کرد و ضمن اعلام تأخیر 13 ساله‌ی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان از دادن حقّ مردم، از پیگیری این موضوع تا وزارتخانه خبر داد.

وی از شدّت محرومیت روستاها سخن به میان آورد و از تلاشهایی که برای احداث راه و مسجد برای این مناطق شده سخن گفت.

وکیل مردم فریدونشهر در خانه ملّت از انتقادات یاد کرد و اظهار داشت که انتظار نداریم که کسی از ما تشکر کند لکن نقد غیرمنصفانه هم دلسردی می‌آورد.

همچنین اسفنانی در مورد فاضلاب گفت شروع تحقیقات در مورد این موضوع از سال 1372 آغاز شده است ولی تاکنون پیشرفتی در این زمینه مشاهده نشده است چرا که تاکنون طرح فاضلاب فریدونشهر ردیف اعتبار ملی در بودجه نداشته است ولی اکنون با پیگیری‌های انجام شده ردیف اعتبار ملی برای این پروژه به مقدار 155،000،000،000 ریال تعیین شده است. ضمناَ فاضلاب شهر برف انبار هم در حال پیگیری است.

وی در مورد موضوع آب پروژه‌های انجام شده یا در حال اجرا در طول دوره‌ی نمایندگی خود توسط اداره آبفای فریدونشهر را چنین برشمرد: اصلاح خط انتقال آب چشمه لنگان تا ایستگاه شماره 2، اجرای عملیات آبرسانی در مسکن مهر فریدونشهر، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب، اصلاح و بازسازی ایستگاه‌های شماره 1 و 2 ، آبرسانی به منبع وحدت آباد، آبرسانی به شهر برف انبار و شهرک صنعتی و شهرک زاگرس، نصب دستگاه تصفیه آب برف انبار جهت ارتقای کیفی آب شرب، اجرای 70% شبکه جمع آوری فاضلاب وحدت آباد و … .

اسفنانی عنوان داشت که پس از 6 ماه از شروع کارمان متوجّه شدیم آب بیشتر مناطق حوزه انتخابیه آلوده به نیترات است. وی از کوتاهی مسئولان پیش از این برای پیگیری این موضوع خبر داد و گفت بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع با وزیر نامه‌نگاری انجام شد و این خطر برطرف گردید.

وی از برقرار کردن ارتباط مستقیم بین مسئولان و وزرا برای اوّلین بار سخن به میان آورد.

IMG_5231

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت از مشکل نبود پزشک در روستاها یاد کرد و اظهار داشت باید حق بدهیم به پزشکی که در تهران بزرگ شده و آنجا پزشکی خوانده است حالا نتواند با این سختی اقامت در روستا ماندگار شود. به همین خاطر از پیگیری 7 سهمیه پزشکی برای شهرستان محروم فریدونشهر خارج از قبولی‌های متعارف کنکور برای رفع این مشکل خبر داد تا فرزندان همین شهرستان با این سهمیه در رشته‌ی پزشکی تحصیل کنند و متعهد شوند در خود شهرستان به خدمت مشغول شوند. البته وی از اعتراض دیگر شهرستان‌ها به این موضوع و حذف این سهمیه خبر داد و گفت پیگیری در مورد برقراری دوباره این سهمیه در حال نتیجه بخشی می باشد. همچنین در مورد جذب پزشک متخصص برای این منطقه گفت مصوبه‌ای را گذراندیم که کسانی که در منطقه محروم خدمت می‌کنند بدون آزمون در رشته‌ی مورد علاقه‌ی تخصصی خود به تحصیل مشغول شوند با این شرط که دو سوم دوران خدمتشان را در همین منطقه‌ی محروم بگذرانند.

اسفنانی در بحث حضور در منطقه گفت در آیین نامه داخلی مجلس قید شده که نماینده باید هر سه هفته‌ کاری، یک هفته در حوزه انتخابیه حضور پیدا کند. به جرأت می توانم بگویم که تمام پنجشنبه ها و جمعه ها و تعطیلات طول این دو سال و نیم را در حوزه‌ی انتخابیه آمده‌ام مگر این که در مأموریت بوده باشم. وی از ایجاد 5 دفتر برای ارتباط با مردم خبر داد.

وی در مورد اطلاع رسانی درباره‌ی حوزه انتخابیه به هزاران صفحه‌ای اشاره کرد که بعد از جستجوی کلمه‌ی «اسفنانی» در اینترنت باز می‌شود.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به اصل 15 قانون اساسی که طبق آن صدا وسیما موظّف است در شهرهایی که گویش خاصی دارند برنامه به همان گویش پخش کند از پیگیری این موضوع در رابطه با 50،000نفر ترک زبان، 31،000نفر گرجی زبان و 15،000نفر بختیاری در حوزه‌ی انتخابیه خود خبر داد. وی ادامه داد با پیگیری‌ حضور زنده مسئولان شهر در صدا وسیما مقرر شد تا برنامه‌ی نگاه پنج در یک وقت مناسب پخش شده و در آن از مسئولان شهر دعوت شود تا به سؤالات مردم پاسخ دهند.

اسفنانی به اخذ اعتبارات برای خشکسالی فریدونشهر در دوران نمایندگی خود هم اشاره کرد و در مورد مطالبات فرهنگیان هم گفت که از طریق وزارتخانه در حال پیگیری است.

وی ضمن اشاره به این که عضو گروه دوستی چندین کشور است، به سفر خود به کشور گرجستان اشاره کرد و گفت این سفر بنا به اصرار وزیر خارجه، معاونت آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه و دیگران صورت گرفت و علیرغم این که در سفر به کشورهای دیگر حداکثر 2 جلسه‌ برگزار می‌شد در این سفر بیش از 12 جلسه بین مسئولان ایرانی و گرجی برگزار شد.

  1. سلام :وضعیت اسف بار پشتکوه فریدونشهر (به فرموده نماینده محترم) را از خود اهالی پشتکوه سؤال بفرمایید. چه اتفاقاتی در دولت نهم ،دهم،ویازدهم در زمینه راه تلفن تلویزیون وسایر خدمات صورت گرفته است ،قضاوت با خود مردم فهیم و آگاه پشتکوه. حقایق بزودی روشن خواهد شد انشاالله.

  2. شهروند گفت:

    با سلام و تشکر از پونه زار
    عدم حضور مردم در پای سخنرانی نماینده محترم حاکی از مقدار رضایت مردم از عملکرد ایشان دارد
    پونه زار عزیز از حضور مردم هم چند عکس میذاشتین بد نبود

  3. این حرفا واسه فاطی تنبون نمی شه /یک کلام – فقط وفقط برای خودشون خوب شده /خانه از پای بست ویران است

  4. اقای اسفنانی . کنار گذاشتن نیروهای بومی فعال شهرستان و جای گزینی افراد غیر مسئول در پستهای مدیر یتی شهرستان را دچار نا به سامانی کرد. ایا کنار گذاشتن مدیران قبلی در روند کار شهر به غیر از اهالی منا طق روستایی که مسئولان اجرایی به اصطلاح از خودشان است و تو قعات بیش از حد انها را با عث شد ه برای خود شهر مسمر سمر بود . متا سفانه بیش از یک سال است که فرمانداری با سرپرستی اداره میشود که هیچ جای کشور همچین قاعد ه ای نیست و زحمات و تلا شهای این بنده خدا نیز به خاطر نداشتن حکم اجرایی قوی مسکوت مانده . وضعیت کشاورزی . وضعیت ا مو زشی . وضعیت بهداشت و درمان ایا با تغیر مدر یتها یشان درست شد یا بیشتر به نا بسامانی کشیده شد چرا نیروهای بومی ما در خارج از شهرستا ن باید بهترین باشند و در شهر خود خانه نشین . و به خاطر سلا یق و گرایشهای خطی دنبال مدیر از در و دهات یا شهر ستا نهای دیگر باشیم . مگر خودمان تحصیل کرده از لیسانس تا با لا تر از دکترا نداریم . پس برادر من باز دیر نشده و در طول یکسال و اندی فرصت . جلسه ای با نخبگان و مدیران با سابقه قبلی از دهه شصت تا به الان از هر گرایش و خطی میتواند روزهای پر امیدی را برای شهر رغم بزند . و به فرموده رهبر عزیز و رییس جمهور محترم نگذارید سلا یق بر جامعه حکو مت کند بلکه مد یران دلسوز و کار بلد . .. با ارزو ی موفقیت برای شما و کلیه خدمتگذاران واقعی ایران اسلامی . با تشکر . یکی از حامیان و دوستا ر شما

  5. جمعیت بختیاریهای ساکن در حوزه انتخابیه آقای اسفنانی (چهارشهرستان فریدونشهر ، فریدن، چادگان و بوئین میاندشت ) براساس آخرین آمار سرشماری 1390 32هزار نفر ساکن شهر و روستا و 25هزار نفر عشایر و6هزار نفر مهاجر فصلی میباشد لطفاً خبر اصلاح گردد.

  6. آقای اسفنانی همینطور خیلی عالی است. دلمان خنک شد جوان‌ها بیکار بگردن اونوخت دکتر و مهندس رییس اداره ها باشن لطفا دوباره آنها را سرکار نیاورید. یه کاری هم برای شهرهای دیگر بکنید تا برای دوره بعدی دوباره خوب رای بیاورید و چشم پرمدعاها را کور کنید واز گرجیها همیشه یکی در مجلس باشد.

  7. خودتا به گرجیها نچسبان اقایی که ادعا میکنی کرتولی . درک و فهمت هم اندازه ی نظریه ای است که دادی . اقای اسفنانی مثل شما هوادار بدردش نمی خورد .

  8. محمد گفت:

    این نکته قابل تامل میباشد:
    چون دور اوّل نمایندگی‌مان بود سخت بود که در برابر نمایندگانی که دو یا چند دوره در مجلس حضور داشتند بتوانیم در سطحی قرار بگیریم که مورد توجّه واقع بشویم امّا لطف خدا و دعای مردم باعث این شد که در اوّلین حضورمان در مجلس سمت‌ها و پست‌هایی به ما تعلق پیدا کند که در طول دوره‌های گذشته حتی در استان اصفهان هیچ یک از نمایندگان چنین سمت‌هایی را به دست نیاورده‌اند.
    از جمله نمایندگان استان اصفهان و اختصارا فریدن و فریدونشهر که جایگاه ویزه ای نزد مردم و مسئولین رده بالای کشورمان داشتند و 4 دوره افتخار نمایندگی فریدن و فریدونشهر داشتند کسی نبود جز حضرت حجه الاسلام والمسلمین شیخ اسدالله کیان ارثی و ایشان اگر چنانچه شیفته و خواستار مدیریت بودند پستها یی میتوانسنتند داشته باشند مثل وزارت کشور و وزارت اطلاعات که در زمان دوران اصلاحات به ایشان پیشنهاد شده بود ولی ایشان قبول نکردند و جسارت و شجاعت و طبع نیکی که ایشان داشتند بر کسی پوشیده نیست ارادتی که هفت دوره انتخابات مجلس فریدونشهریهای عزیز به ایشان داشتند نیز باز هم بر کسی پوشیده نیست پس به آقای اسفنانی باید گفت بودند کسانی که صلاحیت بیشتری حتی وصف نشدنی داشتند ولی هیچ وقت دنبال پست و مقام و منصب نبوده اند و نیستند
    لطفا آقای اسفنانی به این سوالات بنده پاسخ بدهند
    ا) درباره نبود سونوگرافی که باید کتابی بر شرح ضعف سونوگرافیست که هر بار سوژه ای از این سونوگرافی حاصل میشود باید نوشت که دستگاههای بسیار قدیمی اون د 4 شهرستان چه اقداماتی انجام داده اند؟؟؟؟؟؟؟
    2) در باره بیکاری و فقر و اعتیاد چه اقداماتی انجام داده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    3)
    این دو مورد را پاسخ بدهند مابقی رو بعد از پاسخ جناب اسفنانی

  9. سلام.جناب اسفنانی .من میخوام بدونم چکاری برا اشتغال جوانا کردید؟ن واقعا چکاری؟؟؟درسته نماینده ها قبلیم هیچ کاری نکردن وخیلی ببخشید همه ب فکر خودشونن تا خرشون از پل بگذره و…………!!!!!اما خواهشا دیگ بیاید و ی فکری بکنید.اینجور ک نمیشه.گرچه میدونم این حرفا مثل اب در هونگ کوبیدن بود و هست وخواهد بود.توقع از شما بیشتره شایدم توقع بی موردی باشه.بازم تشکر از پونه زار ک لااقل میشه نظر داد.باتشکر

  10. اقای مدافع کیان ارثی . به قول شما این اقا 4 دوره نماینده بودند ان هم چه زمانی . زمانی که دولت به تمام شهرها اعتبارات و کارخانجات تقسیم میکرد . که بسیارس از شهرها از جمله شهرهای استانی ما مانند گلپایگان. مبارکه . نجف اباد و… با زیرکی نمایندگانش صا حب کارخانه ها و اشتغالزایی شدند و اقای به اصطلاح نفوذی که پیشنهاد وزارت به ایشان شد ه در مجلس تسبیح چرخاند و چرت زد وحال و روز شهرستانها را به این روز انداخت. چرا خیلی خوب بود برای اطرافیانش و پا دواش و حضرتی که شما گفتید فکر کنم شما هم خیلی به ایشان وامدارید . بنده به عملکرد اقای اسفنانی نیز معترضم اما این دوره تا دوره کیان ارثی زمین تا اسمان اختلاف دارد . اقای اسفنانی نیز با تایید مسولانی چون سلیمی فرماندار که هیچ تجربه مدیریتی نداشت شهرستان را به چالش کشاند . ما مسولا ن با تجربه و کار بلد در خارج و داخل شهرستان داشتیم و داریم که اگر تامل میشد و حتی یک جلسه و گردهمایی صورت میگرفت میشد از تجارب انها شهرستان را از این بلا تکلیفی خارج نمود . نمایندگان سالهای پیش هم حرفی برای گفتن نداشتند و برای فریدن بزرگ هیچ کاری نکردند و متا سفانه دوران طلا یی همان دوره حضرت شما بود که از دست رفت و به امید اینده درخشان برای شهرستان به فضل خداوند…

  11. اقا محمد این سوالها را از رفیقت کیان ارثی چرا نپر سیدی . به حضرتش بر میخورد

  12. احمد گفت:

    سلام جناب آقای اسفنانی خسته نباشید
    آمار جمعیتی شما اشتباه می باشد لطفآ دستور بدهیدآن را درسایت تصحیح نمایند.
    جمعیت بختیاریهای فریدن بزرگ 64 هزارنفر به صورت ذیل می باشد:
    1- فریدونشهر: 40 هزارنفر شامل(17هزرار نفر ساکن شهروروستا و17 هزارنفر جمعیت عشایری و6 هزارنفر فصلی که بهاروارد شهرستان می شوند وزمستان به شهر ها برمی گردند)
    2- داران: 6 هزارنفر
    3- بویین:3 هزار
    4- چادگان:15 هزارنفر شامل(8 هزارساکن شهر وروستا و7 هزار جمعیت عشایر)

  13. باسمه تعالی
    باسلام و احترام: انتظار مردم ولایت مدار فریدونشهر صداقت بود.
    از وضعیت اسف بار جاده ها و مساجد پشتکوه صحبت شد .
    اولا کل روستاهای شهرستان که دارای سکنه دائمی است 80 روستاست در حالیکه بیان فرمودند 80روستا فاقد مسجد میباشد .!!!!! ثانیا مسجد مزرعه کیماس ،آچک (خیر ساز )دورک ،تهلگی ،و… خانه عالم چغیورت میدانک کاهگان میلاگرد دهسور چغا و…. کی وباپیگیری کدام مسؤلین انجام شد؟!!!بهتر نیست از افراد مطلع و آگاهی همچون رییس اوقاف فریدن و فریدونشهر و نیز جناب حاج آقا سیاوشی امام جمعه عزیز شهرستان اطلاعات صحیح را دریافت کرد؟ مردم قدر شناس روستاها بهترین شاهدان میباشند.
    اما در زمینه وضعیت اسف بار جاده های پشتکوه:
    بهتر نیست پاسخ چند سوال ساده داده می شد؟
    – کدام کلنگ زنی ها بدون حساب و کتاب بود ؟ مگر بالاتر از رییس جمهور یک مملکت در دستگاه اجرایی کسی بود که در جمع همه ی اهالی منطقه اعلام نماید؟ مگر بالاتر از استاندار کسی در استان بود تا او کلنگ بزند؟ همه مردم عزیز و فهیم می دانند که گیر کار کجا بود و بعض از مسؤلین بعدی چه نظری روی این پروژه داشتند.
    1-جاده پشتکوه از دوراهی مزرعه سیب تا روستای مصیر آسفالت کردن یعنی چه ؟کی و توسط چه کسانی پیگیری شد.
    2-جاده پشتکوه دوم تا کلوسه کی زیر سازی شد؟
    3- جاده مهم سیبک تا قلعه سرخ چه وضعی داشت و کدام مدیر ضعیف آن را انجام داد ؟ جاده تهلگی را کی آسفالت کردند؟وبه اطلاع حاج آقا نرساندند؟
    4 – جاده دسترسی اهالی هیران در منطقه ونیزان کی انجام شد؟
    5-جاده وزوه با آن همه مصیبتها کی احداث شد؟چگونه ؟!!!!!
    6-چند بار فرماندار وقت و مسؤلین جهت امکان سنجی و بررسی جاده دارمیلیگان پیاده قله کوه را پیمودند؟جناب آقای یوسلیانی رییس محترم اداره راه چند روز بستری شدند؟در استان چگونه از این طرح دفاع شد؟
    7- زیر سازی جاده مکدین کی انجام شد؟ شاهد: آقای تاجمیری فرماندارمحترم فریدن.
    و دهها چرا و چگونه دیگر.؟!!!!!!
    حال یک سؤال دیگر: یادمان هست شهدای عزیزمان را ؟چه کردند ؟چه گفتند؟ ما چه کردیم؟ چه گفتیم؟ به کجا چنین شتابان؟!!!!

    • خدا را شکر هنوز افرادی هستند که دینشان را با دنیا معامله نکرده و حقایق را باز گو می کنند. ولی دوست عزیز امیدی به آقای اسفنانی و دوستانش نیست ! چون * نه خود را تابع مردم دانستن که حقایق را درست بازگوه نمایند .

  14. بختیاری گفت:

    با سلام و احترام
    برادر بزرگوار جناب آقای اسفنانی این بنده حقیر خود یکی از کسانی بودم که در انتخابات از شما حمایت وبه شما رای دادم ! و جدا از همه تلاشهایی که مسولین قبل از شما و خود شما صورت دادید و میدهید و از شما تشکر می کنم چند تا سوال دارم.
    1- از روزی که شما نماینده شدید اختلافت قومی در شهرستان فریدونشهر تشدید شده*چرا؟
    2- گزارش آماری شما از جمعیت مردم فریدن بزرگ کاملا اشتباه بود و به این نتیجه رسیدیم که شما با ارائه آمار نادرست هدفی دیگر را دنبال می کنی! چرا؟
    3- چرا خدمات دولت و مسولین گذشته را به نام خود می خوانید و نقش آنها را کم رنگ می نمایید .و مردمی را که روزی شما را حمایت کردند نادان و حقیر فرض می کنید که توانایی تشخیص را ندارند .
    4- با حمایت شما یا مسولین ضعف انتخاب و یا ابقا شدند و مسولین متدین و دلسوز حذف شدند چرا؟
    در پایان شهرستان فریدونشهر بیش از هر کارخانه و شرکت و توریستی به وفاق و برادری اقوام گرج و لر و ترک نیازمند است ولی *

  15. باسلام جناب اقای اسفنانی نماینده محترم خواهشمنداست آمار جمعیتی شهرستان های حوزه انتخابی حضرت عالی باتوجه به آمارچهارشهرستان رابااستناد به بخش داری هاو فرمانداری های منطقه اعلام بفرماییدتا اقوام ازاعلام صحیح مطلع گردند وآمار جمعیتی فوق اشتباه می باشد.

  16. * اگر می خوا هی انتقاد کنی لا اقل سا ز نده انتقاد کن . چرا از هم کیشان خودتان که پست مدیر یتی در فرمانداری و بخشداری دارند انتقاد نمی کنید ونمی گویید در این چند سال چه عملکردی داشتند . شاید انها توجیهتا ن کنند و شاید هم فعا لیت و تلاش داشته اند اما به چشم نمی اید ما منکر ان هم نمی توانیم باشیم …

  17. جناب آقای نماینده محترم
    هوای تازه ی شما چه شد ؟؟؟؟؟
    ما فریدونشهری ها اعم از گرجی ، لر و ترک و فارس به دین خود عمل کردیم و یک دل شدیم و شما را به نمایندگی رساندیم ما بدهکار شما نیستیم و این شمایید که بدهی بزرگی به این مردم دارید اگر کسی که دینی به گردن دارد نمی تواند دین خود را بپردازد حداقل می تواند صادق باشد.
    شما گفتید مستقل هستید و وابسته به هیچ جناحی نیستید ولی ؟؟؟؟؟؟
    برای تصمیمات خود در مجلس نگاهتان به کدام فراکسیون بود ؟؟؟؟؟
    در آخرین روز تبلیغاتی در مسجد جامع گفتید نباید چند نفر برای مردم تصمیم بگیرند و مردم این حرف شما را پسندیدند اما شما پس از انتخاب شدن فقط از چند نفر مشورت گرفتید چرا ؟؟؟؟؟
    آیا در شهرستان کسانی که شما آنها را در صدر لیست تیم خود قرار دادید شایسته ی این حد روابط با شما بودند ؟؟؟؟/
    شما نه گفتید که مردم به اطرافیان شما نگاه می کنند و شما را نقد میکنند؟؟؟؟
    معصومی می فرماید:دوستان شما زینت شما هستند
    شما گفتید ///اگر داغ شرط است ما دیده ایم اگر خون دل بود ما خورده ایم /////
    چرا در مقابل مردم خون دل خورده با اشراف گرایی و ماشین لوکس و سفرهای خارجی خود را فارق از مشکلات مردم نشان می دهید؟؟؟؟؟؟
    به نمایندگان حاضر در مجلس چه حال و چه گذشته نگاه کنید کدام نماینده با دادن بیانیه از یک کاندیدای ریاست جمهوری حمایت کرده است که شما کردید؟؟؟؟بر اساس کدام عرف و شرع ؟؟؟؟؟؟مگر شما شخص حقیقی بودید که تصمیم شخصی و جناحی گرفتید برای مردمی که با سلایق و گرایشات و قومیت های مختلف به شما رأی داده بودند این در حالی بود که قوم بختیاری حامی شما کاندید داشتند و این حرکت شما باعث نوعی جبهه گیری و حساسیت به حق بختیاری ها شد که ادامه دار شد این تنها خدمت شما بوده به منطقه ؟؟؟؟
    خداوند عالم کمک کند که این تقابلی که با عدم بصیرت مسئولان شهرستانی در بین اقوام منطقه حاکم شده است البته بعد از انتخاب شما به همدلی تبدیل شود وگر نه جوابی در محضر خداوند نخواهیم داشت
    خدا را یادمان نرود

  18. باسمه تعالی
    سلام:
    خبر مهم آقای اسفنانی نماینده محترم در مسجد جامع فریدونشهر
    حدود 80 روستا در شهرستان فاقد مسجد می باشد این وضعیت اسف بار پشتکوه فریدونشهر است !!!!
    اما چند سوال وجواب منصفانه و واقعی.
    1- کل روستاهای دارای سکنه دائمی فریدونشهر چند تاست؟ پاسخ حدود 80 روستا !!!
    2- روستاهای دهستان برف انبار چند تاست و کدام روستا مسجد ندارد؟ بادجان 1،بیجگرد1،صادقیه1،خویگان3 خلیل آباد1 ،سروشجان 1،چغادر1،دهسور بالا1،دهسور پایین1،بزمه 2ویاچغا1؟کدام مسجد ندارند؟؟؟!!!! 14 مسجد
    3- روستاهای دهستان های چشمه لنگان و قلعه سرخ ،سیبک2،چغیورت1،نهضت آباد2 ،برداسیاب1،سرداب1،میدانک اول2 ،میدانک دوم1،دره سیب1،قلعه سرخ1،و حتی تهلگی1 جمعا 13 مسجد؟ کدامشان مسجد ندارند؟ سیاه نمایی چرا؟تا به کی ؟باچه هدفی:و به دنبال چه نتیجه ای؟!!!
    4- در دهستان پیشکوه مسجد مزرعه کیماس1 را ندیده ایم؟سکان 1؟اسلام آباد 2،مزرعه سیب 1،زرد فهره1 راچه1 مکدین1 ودره بادام بالا1 هیچکدام مسجد ندارند؟ عجب !!!!!! جمعا 9مسجد
    5- در دهستان پشتکوه چالچرانه 1،بهرام آباد1،آچک1،مصیر1، مساجد درحال احداث بندر وپشندگان2 مساجد کلوسه1 وستگان1 کاهگان پایین1 کاهگان بالا1 دورک 1وحتی مساجد در حال احداث کاهگانک و وزوه هیچکدام وجود خارجی ندارند و ندیده ایم؟ چرا؟ جمعا 12 مسجد
    6- جمع این مساجد چند تاست؟ صفر تا؟ (80 روستا فاقد مسجد داریم؟)
    7- در دوران پر فروغ نمایندگی حضرتعالی چند مسجد احداث شده است؟!!!!!!!!!!!
    8- سوال آخر :این همه… برای چه؟ تا به کی؟ انشا الله هدف خیر است.و »ه دنبال آبادانی شهرستانیم.

  19. بسمه تعالی
    مردم نماینده شهر خودرا جهت رفع مشکلات خودشان انتخاب میکنند ولی باکمال تاسف گاهی نمایندها سواستفاده کرده وجای خدمت به مردم ان را نردبانی میسازند برای رسیده پست های بالاترخودنمایی

  20. کیانی گفت:

    یکی ازخدمات ارزنده ومانده گار راعنوان کنید؟؟؟؟؟؟؟ فقط برجسب نمایندگی را باخود نکشید !!!!

Go to TOP