چاپ خبــر

آموزش و پرورش فریدونشهر نیاز به توجه ویژه ای دارد

در مراسم تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر اسفنانی از اهمیت بالای این نهاد گفت و از مسئولین خواست نگاه ویژه ای به شهرستان فریدونشهر در زمینه تعلیم و تربیت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ اسفنانی نماینده مردم شهرستان های فریدن ، فریدونشهر ، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر ضمن برجسته دانستن نقش تعلیم و تربیت در زمان حاضر، اظهار کرد: معلمان باید با جذاب کردن درس‌ها و آموزش‌های تربیتی، دانش آموزان را برای کسب علم و دانش ترغیب کنند.

وی با اشاره به تهاجم‌های فرهنگی غرب به خصوص در فضای مجازی و آسیب‌های آن افزود: امروزه نقش تعلیم و تربیت که در راس آن معلمان و مدیران نظام آموزش و پرورش کشور هستند بسیار مهم و ویژه است.

وی با اشاره به این مطلب که با توجه به وسعت شهرستان و پراکندگی روستاها آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم و حساس در شهرستان فریدونشهر است  افزود : رسالت معلمی هم در چنین منطقه کمتربرخورداری دارای اجر و ثواب مضاعفی خواهد بود وی از مسئولین خواست در تخصیص اعتبارات ، توجه ویژه ای به شهرستان فریدونشهر داشته باشند .

وی ضمن تشکر از زحمات تواضعی مدیر قبلی آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر برای علوی نژاد مدیر جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

Go to TOP