چاپ خبــر

ملاقاسمی: برای بنا احترام قائلم اما کار بدی انجام داد

عضو شورای فنی کشتی فرنگی اعتقاد دارد که محمد بنا با ترک اردو در آستانه جام جهانی کار بدی انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، حسین ملاقاسمی درباره انتفاقات پیش آمده در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: من متاسفم که چنین اتفاقاتی پیش آمده است. آقای بنا همیشه برای من قابل احترام بوده و هست، اما وقتی خطا می‌کند باید گفته شود. این کار بدی بود که در آستانه جام جهانی تیم را رها کند و پشت سر او ملی‌پوشان هم اردو را ترک کنند.

او ادامه داد: پس از بازگشت محمد بنا به تیم ملی، رسول خادم با او صحبت کرده بود که قرار است انتخاب ملی‌پوشان در تمامی رده های سنی فرنگی و آزاد بر اساس چارچوبی که تعیین شده باشد و کمبودی هم در اردوها وجود نخواهد داشت. آقای بنا همین مساله را قبول کرده بود، اما حالا درک نمی‌کنم که به چه دلیل تیم ملی را رها کرده؟ در حالی که پس از نتیجه‌ فرنگی کاران در قهرمانی آسیا انتقاد خاصی هم صورت نگرفت.

ملاقاسمی افزود: پس از آن هم قرار شد شورای فنی سیاستگذار تیم‌های ملی باشد. قرار بود شورا به مربیان کمک فکری بدهد نه این که جلوی مسائل مثبت را بگیرد. به همین دلیل نمی‌دانم مشکل بنا با شورای فنی چیست. حتی این اختیار به او داده شده بود که پس از انتخابی بتواند یکی، دو ملی‌پوش را به اختیار خودش انتخاب کند.

وی اضافه کرد: بنا با شورا و کادر فنی مشکل داشت. از قهرمانی آسیا هم که بازگشت گفت تیم را خودم انتخاب خواهم کرد! در گذشته ما بالاتر از تختی نداشتیم، اما حبیب الله بلور برای او هم مسابقه انتخابی می‌گذاشت و تختی می‌آمد در انتخابی شرکت می‌کرد. برگزاری انتخابی به نفع کشتی‌گیران و مربیان خواهد بود، چرا که نقاط قوت و ضعف را مشخص می‌کند و پشتوانه‌های خوبی به کشتی معرفی خواهد کرد.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه گفت: پس از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های قهرمانی آسیا بنا گفته بود که می‌خواهد چند روز استراحت دهد. آقایان جعفری و اسفندیاری‌فر به نمایندگی از او به شورای فنی آمدند و گفتند به کار خود ادامه خواهند داد. اما به یکباره پنجشنبه شب اردوی تیم ملی را ترک کردند.

او همچنین بیان کرد: در فاصله 12 روز مانده تا جام جهانی بهتر بود اگر مشکلی هم وجود دارد گفته می‌شد تا مشکلات برطرف شود نه این که اردوی تیم ملی را این چنین تعطیل کنند. این کار زشتی بود که صورت گرفت و اگر مشورت می‌کردند کار به اینجا نمی‌کشید.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در پایان اظهار کرد: با هیات‌های کشتی تماس گرفته شده و قرار است ملی‌پوشان امروز و فردا به اردوی تیم ملی باز گردند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و اگر هم نشود با تیم جوانان خود در جام جهانی شرکت می‌کنیم و پس از برگزاری جام جهانی برای سرنوشت کشتی فرنگی تصمیم خواهیم گرفت.

Go to TOP