چاپ خبــر

آکادمی باشگاه ذوب آهن با نام «ذوب آهن فریدن» در فریدن تشکیل خواهد شد

این آکادمی نخستین آکادمی باشگاه ذوب آهن در شهرستان های اصفهان است که شهرستان داران تشکیل خواهد شد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، نماینده مردم داران، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: با توجه پیگیری های انجام شده و لزوم ایجاد مراکز استعداد یابی در منطقه و شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان در ورزش، اولین آکادمی باشگاه ذوب آهن اصفهان با نام ذوب آهن فریدن در شهرستان فریدن راه اندازی خواهد شد.

محمدعلی اسفنانی افزود: این آکادمی که تحت نظر باشگاه ذوب آهن قرار دارد که به صورت دائم مورد ارزیابی باشگاه نظارت خواهد شد و شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت جهت معرفی استعداد های خود می تواند از این پایگاه استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: این آکادمی نخستین آکامی باشگاه ذوب آهن در شهرستان های اصفهان است که در شهرستان فریدن تشکیل خواهد شد.

فرماندار داران هم در جلسه با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: فریدن امروز به عنوان یک شاه راه ارتباطی و مرکز اصلی غرب استان یاد می شود که پتانسیل بالایی در ورزش دارد که می تواند به ورزش استان و کشور کمک بسزایی کند.

اسقندیار تاجمیری خاطر نشان شد: مدیریت شهرستان آمادگی هرگونه همکاری در خصوص راه اندازی این آکادمی را دارد و مطمئن هستیم که باشگاه ذوب آهن با سرمایه گذاری در ورزش این منطقه استعداد های خوبی را جذب خواهد کرد.

Go to TOP