چاپ خبــر

یسلیانی و اسفنانی میهمان برنامه نگاه 5 صداو سیمای اصفهان

مسئولین اول شهرستان امروز در برنامه زنده تلویزیونی نگاه 5 استان اصفهان حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ امروز ساعت 17 سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر به همراه نماینده مردم شهرستان های داران، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت میهمان برنامه زنده تلویزیونی نگاه 5 صداو سیمای استان اصفهان خواهند بود.

این برنامه ی  گفت و گو محور با دعوت از مسئولین اول هر شهرستان به بررسی مشکلات و چالش ها می پردازد هرچند زمان کم و ضعف این برنامه در اجرا و عدم شفافیت اجازه بررسی مفصل مشکلات و رسانه ای شدن آن ها را نمی دهد اما رفتن روی آنتن برای هر شهرستان می تواند فرصتی مناسب برای رسانه ای کردن بعضی موضوعات و نیز اطلاع رسانی به مردم ساکن در شهرستان ها باشد.

  1. عالی بود آقای اسفنانی.مثل همیشه

  2. با سلام متاسفانه بعضی از مشکلاتی که در مصاحبه اعضای مسکن مهر با صدا وسیمای استان اصفهان صورت گرفت و در چند ماهه اخیر جزء مشکلات مسکن مهر اعلام شده به دلایل نامعلومی سانسور شد از جمله مشکلات مربوط به سود تسهیلات اعطایی مسکن مهر که از چهار درصد به 12 در صد برای بلوکهای واگذار شده محاسبه شده است و همچنین نامناسب بودن فضای بهداشتی و ایمن نبودن ساختمانها ونواقصات موجود در این بلوک ها

  3. Doktor گفت:

    کجاش عالی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شد؟؟؟ یک سوم وقت برنامه به رُزوه اختصاص داده شد!!! به ما چه که هفته گذشته وقت کم بود؟؟؟

    پونه زار در قبال این مسئله سکوت کرد.

  4. غلامرضا گفت:

    من که تعجب کردم مسئولین اصفهان به فریدونشهری ها نیم ساعت وقت دادن حداقل حرف بزنن.
    تازه اگه کل وقت صدا و سیمارو اختصاص بدن به این شهر مطمئن باشید مشکلات اینجا به قوت خودش باقیه .علتش هم معلومه، ذهنیت و دیدگاه غلط و غیر منطقی و نادرست کلیه مسئولین استان اصفهان نسبت به این شهر و مردم آن. تاکید می کنم ذهنیت کلیه مسئولین استان اصفهان، تا وقتی که این ذهنیت وجود داشته باشه در کنار نام فریدونشهر پیشوند یا پسوند محرومیت خواهد بود.در ضمن اینو هم بگم که بیشتراز مسئولین استان ،مردم این شهر مقصرن چرا که در مقابل کوتاهی ها و نگاه مغرضانه مسولین استان همیشه و در همه شرایط کوتاه اومدن .واقعا که از ماست که برماست.

  5. خود کرده را تدبیر نیس. مشکل خودمونیم. تا کسی از خودمون به جایی میرسه هزار تا پیغامو زیرآب زنی میکنیم تا طرفو برکنار کنن. ما لیاقتمون همون غریبه هان. متاسفانه ما غریب پسندیم

Go to TOP