چاپ خبــر

برخی هیئت‌ها در صدد گرفتن تنها منبع درآمد هیئت روستایی اصفهان بودند

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی اصفهان گفت: متاسفانه با وجود اینکه هیئت ما براي اشاعه ورزش روستايي در استان تلاش ويژه‌اي مي‌کند، برخی هیئت‌ها در صدد گرفتن تنها منبع درآمد اين هیئت بودند و اقداماتي در اين زمينه انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از مهر، مهدي اسدي در مجمع سالیانه هيئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با اشاره به مشکلات اين هيئت در بحث بيمه ورزشکاران اظهار داشت: در شرايطي که بسياري از ورزشکاران ما سال گذشته تقاضاي بيمه ورزشي ارائه کردند بودند، اين کارت‌ها به نام هيئت ورزش همگاني استان ثبت شده بود و اين مسئله مشکلات بسياري براي آنها ايجاد کرده بود.

وي افزود: متاسفانه در حال حاضر ما تنها عامل درآمدزايي براي فدراسيون پزشکي – ورزشي شده‌ايم و در اين زمينه توجهي به مشکلات رخ داده براي ورزشکاران ما نمي‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی اصفهان با اشاره به مشکلات مالي اين هيئت گفت: ما در سال گذشته به دليل تغييرات صورت گرفته و بحث انتخابات نتوانستيم از استانداري حتي يک ريال کمک بگيريم و کمک‌هاي اداره‌کل سبب شد که در خواب زمستاني قرار نگيريم.

وي افزود: در سال گذشته ليگ هفت‌سنگ بانوان و آقايان استان توسط اين هيئت راه‌اندازي شد و اين يکي از اقدامات موثر ما به شمار مي‌رود اما متاسفانه در حال حاضر برخي کشورها مي‌خواهند اين ورزش را به نام خود ثبت کنند که بايد براي جلوگيري از اين کار، اقدامي صورت دهيم.

اسدي با انتقاد از تلاش برخي هيئت‌ها براي گرفتن سالن پيروزي اصفهان گفت: با وجود اينکه ما همواره در صدد عدم ايجاد حاشيه بوده‌ايم، برخي هيئت‌ها تلاش کردند که منبع درآمد اين هيئت را که از سال‌ها پيش سالن پيروزي بوده، از ما بگيرند و اين اقدام کار صحيحي نبود، هرچند که اداره‌کل ورزش و جوانان مانع اين کار شد.

Go to TOP