چاپ خبــر

آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات

آخرین اخبار از نقل و انتقالات در فوتبال باشگاهی اروپا به شرح زیر است.

 

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، بارسلونا نیز برای خرید لوئیز سوارز وارد رقابت با رئال مادرید شد، گفته می شود رئال پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به این بازیکن داده است تا او را به تیمش اضافه نماید.

منبع: Daily Mail

لیورپول آماده است تا با پیشنهاد دادن به خاوی مارتینز وارد رقابت با آرسنال شود، گفته می شود این بازیکن ملی پوش اسپانیا قصد دارد تابستان مونیخ را ترک کند.

منبع: The People

آدریانو گالیانی مدیر باشگاه میلان معتقد است که آلوارو نگردو بهترین گزینه برای جانشینی ماریو بالوتلی در این تیم می باشد.

منبع: Tuttosport

جیمز میلنر قصد دارد بعد از پایان جام جهانی از تیم من سیتی جدا شود.

منبع: The People

چلسی می خواهد با ارائه پیشنهادی ۱۲ میلیون یورویی جان استونس مدافع اورتون را به خدمت بگیرد، گفته می شود مورینیو پس از جام جهانی معاملات تابستانی را آغاز می کند.

منبع: The People

بایرن مونیخ می خواهد با پیشنهادی خوب آرون رمزی هافبک تیم آرسنال را به خدمت بگیرد، این بازیکن ولزی در این فصل درخشان بوده و حال نظر گواردیولا را به خود جلب کرده است، گفته می شود بارسلونا نیز خواهان این بازیکن است.

منبع: Daily Star

آرلن لنون می تواند در این فصل تاتنهام را پس از هفت سال ترک کند، گفته می شود او مایل است به دیگر تیم لندنی، وستهام بپیوندد.

منبع: Metro

آرسنال مشتاق است قبل از اینکه ویلفرد بونی مهاجم سوانسی به لیورپول برود، او را به خدمت بگیرد،باشگاه لیورپول به برای خرید این بازیکن پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی داده است.

منبع: Sunday Mirror

لوئیز فن خال مربی سال آینده منچستر یونایتد علاقمند است تا باکاری سانیا، مدافع آرسنال را به خدمت بگیرد، این بازیکن فرانسوی قصد جدایی از آرسنال را دارد و دیگر تیم شهر منچستر نیز به دنبال او است.

منبع: Sunday Express

لیورپول در حال آماده سازی ارائه یک پیشنهاد به الکسیس سانچز وینگر بارسلونا می باشد، گفته می شود قیمت این بازیکن جدود ۱۸ میلیون پوند است.

منبع: Star Sunday

Go to TOP