چاپ خبــر

عکس/چرای غیر قانونی دام در یکی ازمناطق قرق شده فریدونشهر

صرفا جهت اطلاع!
تصاویر مربوط به مناطق قرق و ممنوع بودن چرای دام می باشد که در حداکثر 3 کیلومتری اداره منابع طبیعی بوده و اقدامی صورت نمی گیرد.
محدوده تصاویر مناطق بالای آب بند شهید فضل اله خودسیانی.​

عکس ها از رضا رحیمی:

 cheraye dam 13930230 (3) cheraye dam 13930230 (4) cheraye dam 13930230 (2)

cheraye dam 13930230 (4)

  1. دلسوز گفت:

    عکسا رو کی فرستاده؟؟
    دمش گرم فقد بدونید این تنها یکی از مناطقیه که این اتفاق افتاده.
    وقتی یه مرتعی رو نگاه میکنی به ظاهر شاید دامی وجود نداشته باشه ولی اگه چن متر جلوتر بری پشت تپه پر از دامیه که در مناطق قرق شده در حال نابودی مرتع هستن. حالا این که دام بیش از اندازه وارد شهرستان میشه به کنار.
    مسئولین منابع طبیعی و محیط زیست کجان پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. محمد گفت:

    هر سال مسئولین میگویند که دام بسیار زیاد و بیش از ظرفیت وارد شهرستان میشودو هر سال هم اقدامی برای جلو گیری از این مشکل صورت نمیگیرد. این روزها فقد کافیست صبح یکی از این روزها ورود کامیون کامیون دام را بنگرید تا بفمید مراتع در حال نابودی است. باور کنید این نعمت ها که سال ها طول می کشد تا رشد کنند این سال ها از بین خواهد رفت و حسرت احیای آن بر دل مردم و نه مسئولین خواهد ماند. از مسئولین عاجزانه تقاضا مندیم دست رو دست نگذارند و کاری بکنند. لطفا حرمت سمتی را که بر عهده دارید نگه دارید و وظیفه شناس باشید مســــــــــــــــــــئولین محترم.

  3. شهریار گفت:

    امروز 31 اردیبهشت وقتی صبح ساعت 30/7 از خونه اومدم بیرون ((تو محله 400 دستگاه خیابان شقایق 3 میشینم با صحنه زشتی مواجه شدم،کوچه پر از پشگل گوسفند و ……… بود.بعد از مدتها بود که کارگران زحمت کش شهرداری خیابان را تازه جارو کرده بودن و مثل دسته گل شده بود——-آثار باقی مانده در کوچه حاکی از عبور حداقل 2یا3 هزار گوسفند داشت—–اینقدر گله داران جسور شدن که زحمت حرکت از بیابون را هم بخودشون نمیدن اونوقت شما انتظار داری تو بیابون جلو اینا رو بگیرن–کیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟–

    • امیر گفت:

      مردم محله خودشون جلو عبور احشام را بگیرن . اینهایی که یک ریال مالیات و عوارض نمی دهند به چه حقی این کار را می کنند.

      • علی گفت:

        امیر جان این موضوعی که شما مطرح کردی ربطی به تیتر خبر نداره اگه دقت کنی نوشته چرای غیرقانونی دام، نظرت رو باید تو سایت شهرداری مطرح کنی نه اینجا.
        این یه واقعیته اگه یه دور نیم ساعته تو مراتع شهر بزنید صد در صد این مسئله رو به چشم میبینید. اینایی که این مراتع خدادادی رو یه جورایی به عنوان اموال و املاک خودشون میبینین طوری که اگه بهشون نزدیک بشی سگاشون تا صد متری دنبالت میان اما ….

        • امیر گفت:

          من در جواب شهریار گفتم وگرنه می دونم که ربطی نداره (هر چند که خیلی هم بی ربط نیست).

        • شهریار گفت:

          با سلام خدمت علی آقای گل —-نظر من رو کامل بخونی متوجه منظور من میشی—-اینا شبانه حرکت میکنن که کرایه ماشین ندن و در ضمن بخاط سرعت در حرکت ترجیحأ رو آسفالت حرکت می کنن–و در طول راه تمام مراتع در مسیر را هم نابود می کنن—-حالا وقتی وسط شهر کسی به اینها گیر نمیده انتظار داری تو بیابون به اینا گیر بدن–

  4. باقری گفت:

    نمیدانم گریه کنم یاچیکار کنم این چرای غیره مجاز یا تخریب به اینها کی میرسه کدوم اداره یا کدوم ارگان نابودی مراتع بعد احیا واقعا کی صدای مارو میشنوه ….‌‌!!!!!!؟؟؟؟

Go to TOP