چاپ خبــر

تودیع و معارفه مدیر آبفای روستایی شهرستان فریدونشهر

مراسم تودیع و معارفه مدیر آبفای روستایی شهرستان فریدونشهر با حضور مدیر آبفای استان اصفهان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ یسلیانی فرماندار شهرستان فریدونشهر در جلسه معارفه رضاقلی اسپنانی مدیر جدید آبفای روستایی شهرستان با بیان این مطلب که با برنامه ریزی و مدیریت آب و مصرف بهینه آن می توان همه شهروندان را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند ساخت با اشاره به اینکه در سال گذشته 3 روستای خویگان ، قلعه سرخ و دره سیب آبرسانی سیار صورت گرفته افزود : خوشبختانه مشکل آب خویگان تا حدودی مرتفع شده و با تخصیص اعتبار به مجتمع آبرسانی قلعه سرخ در تملک دارائیهای شهرستان و همچنین قول مساعد تخصیص اعتبار از محل اعتبارات مخصوص مجتمع های آبرسانی روستایی ، امید است در سال 93 ما شاهد بهره برداری از این طرح بزرگ آبرسانی روستایی باشیم . در این جلسه از زحمات خلیل فاضلی مسئول قبلی این مدیریت تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم  یسلیانی از زحمات  خلیل فاضلی به عنوان رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهرستان تشکر به عمل آورد و برای آقای رضاقلی اسپنانی به عنوان رئیس اداره آرزوی موفقیت نمود. در این جلسه همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشتند که مجتمع آبرسانی قلعه سرخ امسال به بهره برداری میرسد.

 

Go to TOP