چاپ خبــر

طرح نشاط و پویایی در هلال احمر فریدونشهر اجرا می شود

رییس جمعیت هلال احمر فریدون شهر از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان با شعار نشاط و پویایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ سیدحمیدرضا موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در فریدونشهر با بیان اینکه این طرح از ۱۹ خرداد همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان آغاز شده، اظهار کرد: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در پایگاه های فرهنگی-آموزشی جمعیت هلال احمر فریدون شهر تا پایان تیرماه ادامه دارد.
وی درباره آموزش های طرح اوقات فراغت گفت: در این طرح امداد و کمک های اولیه، چادرزنی، اسکان اضطراری، آموزش مهارت های زندگی و آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت شغلی از جمله برنامه هایی است که برای نوجوانان و جوانان شهرستان فریدون شهر در طرح تابستانه در نظر گرفته شده است.
رییس جمعیت هلال احمر فریدون شهر تصریح کرد: برای شرکت کنندگان در این دوره ها اردوهای فرهنگی- زیارتی در سطح شهرستان،مسابقات امدادو نجات در سطح استان و شعب ها،برگزاری جشنواره و مسابقات کتاب خوانی و مفاهیم دینی و اعتقادی،بازدید از اماکن تاریخی،صنعتی، علمی و تحقیقاتی و صنایع این شهرستان از برنامه های فرهنگی و اجتماعی این طرح می باشد.
وی افزود: با توجه به موقعیت اقلیمی و جغرافیایی خاص در منطقه فریدون شهر در طول طرح آموزشی اوقات و فراغت، دوره های امدادی کوهنوردی در کوهستان برای شرکت کنندگان برگزار می شود.
موسوی خاطر نشان کرد: استفاده از اوقات فراغت جوانان و آشنایی آنان با اهداف جمعیت هلال احمر و همچنین ارائه برنامه های متنوع برای جذب و تربیت اعضا در راستای همکاری در فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه، از جمله اهداف برگزاری این طرح به شمار می رود.
وی گفت: به منظور ایجاد رقابت های شورانگیز و نشاط آفرین مسابقات مختلفی در تمامی رشته ها با اهداء جوایز برگزارمی شود.

Go to TOP