چاپ خبــر

برگزاری کاروان های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور در فریدونشهر

رئیس جمعیت هلال احمر فریدون شهر گفت: فرهنگ اهدای عضو با عنوان تامین سلامت و احترام انسانها در ماه مبارک رمضان در هلال احمر فریدون شهر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار به نقل ار مهر؛ سید حمیدرضا موسوی  با اشاره به برگزاری کاروان های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور، اظهارداشت: با تغییر رویکرد کاروان های نیکوکاری سعی شده تا مشارکت اعضای محلی بیشتر شود و تنها به توزیع اقلام دارویی و سبد کالا محدود نباشد.

وی ادامه داد: برگزاری کاروان نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور ، برای توانمندسازی کانون های روستایی از طریق کانون های دانشجویی،مشارکت اعضا در اجرای طرح آگاه سازی و پیشگیری از حوادث و سوانح، اجرای فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه و غیره است.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدون شهر تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه و مناسب این ایام از قبیل مولودی خوانی و نیایش، مراسم سوگواری، بیان مسائل دینی و احکام و همچنین طرح همای رحمت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان فعالیت های بشردوستانه از قبیل اهدای خون و ترویج فرهنگ اهدای عضو برگزار می شود افزود: موضوع اهدای عضو و پیوند آن یکی از مهمترین و اصلی ترین ابعاد کمک رسانی به انسان های نیازمند است که هلال احمر با حفظ کرامت انسانی در قالب تامین سلامت و احترام به انسان های نیازمند، پا به این عرصه بشر دوستانه نهاده است.

موسوی از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در پایگاه های فرهنگی و آموزشی جمعیت هلال احمر فریدون شهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح با شعار نشاط و پویایی از 19 خرداد همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان شروع شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی گفت: در طرح غنی سازی اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان آموزش امداد و کمک های اولیه، چادرزنی، اسکان اضطراری، آموزش مهارت های زندگی، قران و معراف اسلامی و غیره برگزار می شود.

Go to TOP