چاپ خبــر
فرمانده سپاه اصفهان خبر داد:

تقلای دشمنان برای آسیب‌پذیر کردن ایران با کاهش مشارکت در انتخابات

فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- استان اصفهان حجم بالای تبلیغات دشمنان علیه حضور مردم پای صندوق‌های رای را نشانه اهمیت مشارکت مردم دانست و افزود: با مشارکت پایین در انتخابات نه تنها دولت و نظام بلکه کشور ایران در معرض آسیب قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سردار پاسدار مجتبی فدا عصر دیروز در شورای اداری شهرستان فریدونشهر با بیان این که هنر امام این بود که قدرتی نرم از مردم در کشور ایجاد کرد که به کمک آن رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد، افزود: این قدرت ۴۵ سال است ادامه دارد و رهبر انقلاب به واسطه این قدرت در طول این سال‌ها کشور را از توطئه‌ها، فتنه‌ها و ناهمواری‌های گوناگون عبور داده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- استان اصفهان فلسفه انقلاب اسلامی ایران را حضور مردم دانست و تصریح کرد: در تاریخ انقلاب‌های بسیاری همچون انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب اکتبر شوروی و غیره بوده‌اند که به پیروزی رسیدند ولی بعد از مدتی مسیرشان تغییر کرد و خاموش شدند.

وی حضور مردم، شریعت و رهبری را سه رکن لازم هر انقلابی برای ماندگار شدن عنوان کرد و حضور همواره در صحنه مردم کشورمان را دلیل پایداری انقلاب ما و انحراف نیافتن آن تاکنون دانست.

سردار فدا با اشاره به انتخابات پیش‌رو در کشور با تأکید بر ضرورت مشارکت بالای مردم، گفت: همه مشکلات اقتصادی را قبول دارند اما امروز مسئله مهم‌تری مطرح است و مشارکت پایین در انتخابات، نه تنها نظام و دولت را بلکه کشور ایران را در معرض آسیب قرار خواهد داد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- استان اصفهان ادامه داد: دشمن معتقد است سال گذشته جمهوری اسلامی اغتشاشات را کنترل کرد اما خاموش نکرد و می‌خواهد به واسطه مشکلات اقتصادی شکافی در جامعه و بین مردم ایجاد کند تا سرمایه اجتماعی نظام را از بین ببرد و فتنه‌ای دیگر را هدایت کند.

وی حجم بالای تبلیغات دشمنان برای حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رأی را نشان‌دهنده اهمیت بالای مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: مشارکت بالا در انتخابات فشار و تهدید را از سر کشور کوتاه کرده و متقابلاً مشارکت پایین موجب افزایش تحریم‌ها و فشارها به کشور می‌شود.

سردار فدا با اشاره به این که افتخار این نظام و عامل بقای این نظام این بود که رهبر دوم انقلاب پا جای پای بنیانگذار این انقلاب گذاشتند، انتخاب رهبر انقلاب را از برکات مجلس خبرگان عنوان کرده و از ضرورت دقت و توجه به انتخاب خبرگان ملت در انتخابات 11 اسفند سخن به میان آورد.

انتهای خبر/

Go to TOP