چاپ خبــر

استقرار واحد حقوقي وزارت ورزش و جوانان در نقش جهان/ حل مشكل معارضان، اولويت اول

سرپرست ورزشگاه نقش جهان از استقرار واحد حقوقي وزارت ورزش و جوانان براي نقشه كشي يو. تي. ام زمين‌هاي ورزشگاه نقش جهان به منظور تعيين تكليف معارضان اين ورزشگاه خبر داد.

به گزارش از پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار و به نقل از خبرگزاری ایمنا: رحمان رئيسي در خصوص آخرين وضعيت ورزشگاه نقش جهان به ايمنا گفت: روند همانند قبل است، از فعاليت‌هاي ساختماني در ورزشگاه كم شده اما كار كاملاً تعطيل نشده است. در چند سال گذشته بسياري از امكانات و تجهيزات سخت افزاري در ورزشگاه دچار فرسودگي شده‌ بودند و حتي بخش اداري اين مجموعه نيز دچار مشكلاتي شده بود كه بازسازي و ترميم شد.
وي با بيان اينكه مهم‌ترين اقدامي كه در جهت ساخت و تكميل ورزشگاه نقش جهان در حال انجام است نقشه كشي يو. تي. ام براي مشخص شدن وضعيت معارضان ورزشگاه است گفت: از حدود بيست روز پيش فعاليت واحد حقوقي وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه بيشتر شده است. در حال ترسيم نقشه ها و نشانه گذاري هستند تا مقدار هكتاري كه متعلق به اداره كل ورزش و جوانان است با ديوار كشي مشخص شود. در صورت تكميل اين فرآيند تكليف معارضان مشخص مي‌شود و بخش اعظمي از مشكلات ورزشگاه حل خواهد شد.
رئيسي به همكاري احتمالي شهرداري اصفهان و فولاد مباركه در ساخت ورزشگاه اشاره و تصريح كرد: در اين خصوص رايزني‌هايي انجام شده است. به هر حال براي رسيدن به نتيجه قطعي مصالح دو طرف بايد در نظر گرفته شود اما آنچه كه مسلم است اين است كه مديركل ورزش و جوانان جلسات مستمري را با وزير ورزش در اين خصوص برگزار مي‌كند. تلاش‌ها بيشتر شده و اميدوايم اين طرح كه هميشه گفته شده طرحي است ملي، با همكاري همه دستگاههاي مربوط به سرانجام برسد.

Go to TOP