چاپ خبــر

درخواست افزایش 100 درصدی دستمزد داوران لیگ برتر

رییس کمیته‌ داوران می‌گوید سازمان لیگ باید به درخواست‌های مادی و مالی داوران اهمیت بدهد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، فریدون اصفهانیان درباره کلاس توجیهی داوران لیگ برتر ، اظهار کرد: ما هر ساله قبل از شروع لیگ یک دوره کلاس توجیهی برگزار می‌کنیم که قصد داریم در این کلاس‌ها مشکلات فنی داوران را مورد بررسی و رفع آن قرار دهیم.

وی افزود: امسال 100 نفر از داوران کل کشور را برای قضاوت در لیگ برتر به اینجا آورده‌ایم تا آنها را از نظر آمادگی جسمانی و همین طور مسائل فنی مورد تست قرار دهیم. قرار است امروز بعد از صرف افطار از داوران تست گرفته و داورانی که نمره قبولی را می‌گیرند برای قضاوت در لیگ برتر آماده شوند.

اصفهانیان در ادامه به انتظارات جامعه داوری از فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: انتظارات ما این است که مسائل مالی و مادی داوران اهمیت داده شود، به طور مثال ما درخواست کردیم که برای داوران گوشی رادیویی خریداری شود و سازمان لیگ هم قول‌هایی در این رابطه به ما داده است. البته درخواست ‌کرده‌ایم دستمزد امسال داوران نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یابد. امیدواریم هیات رییسه فدراسیون فوتبال با این درخواست موافقت کند.

رییس کمیته‌ داوران با اشاره به این که آیا مشکلات سال گذشته شما با دپارتمان داوری حل شده است؟ گفت: سال گذشته مشکلاتی وجود داشت و آن چنان جدی نبود، اما امسال با تعامل بیشتر سعی می‌کنیم این مشکلات را حل و رفع کنیم. سال گذشته به دلیل این که برنامه‌های دو هفته‌ از بازی‌ها را اعلام می‌کردند مشکلاتی در چیدمان داوری به وجود می‌آمد اما امسال امیدواریم که این مشکل مرتفع شود.

Go to TOP