چاپ خبــر

گفت و گویی کوتاه با نفرات برتر فریدونشهری آزمون سراسری93

با اعلام نتایج کنکور سراسری سال 93، نفرات برتر همه گروه های آزمایشی شناخته شدند. نفرات برتر کنکور سراسری امسال شهرستان فریدونشهر هم معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ با هماهنگی با رحیمی مسئول کانون فرهنگی آموزش قلم چی نمایندگی فریدونشهر موفق شدیم بیشتر برترین های امسال کنکور سراسری فریدونشهر را که موفق به کسب رتبه زیر 1000 شده اند را در محل کانون دور هم جمع کنیم و ضمن تبریک موفقیت گپ و گفت کوتاهی با آن ها داشته باشیم.

در زیر ابتدا اسامی این نفرات را با رتبه کسب شده می آوریم و در ادامه مباحث مطرح شده در این جلسه کوتاه را مرور می کنیم.

نفرات برتر کنکور سراسری سال 93 شهرستان فریدونشهر که عضو کانون هم بوده اند:

آقای سجاد عظیمی فرزند عیدی محمد رتبه 23 ریاضی فیزیک منطقه 2

خانم سمیرا لچینانی  فرزند محمد رتبه 17 رشته علوم انسانی منطقه 3

خانم سمیه امینی مقدم فرزند ابراهیم رتبه 31 ادبیات و علوم انسانی منطقه 3

خانم زهرا لچینانی فرزند حیدر رتبه 448 ادبیات و علوم انسانی منطقه 3

خانم مهسا التجائی فرزند رضا رتبه 475 ادبیات و علوم انسانی منطقه 3

خانم سپیده توازهی فرزند حسینعلی رتبه 490 ادبیات و علوم انسانی منطقه 3

خانم مینا سادات مهدوی فرزند سید جمال رتبه 664 ریاضی فیزیک منطقه 3

خانم مریم جوزی رتبه 774 ادبیات و علوم انسانی منطقه 3

خانم پروین اصلانی فرزند عیدی محمد رتبه 826 ریاضی فیزیک منطقه 3

خانم ملیحه گوگونانی فرزند نصرت اله رتبه 830 ریاضی فیزیک منطقه 3

آقای رامین خودسیانی فرزند خسرو رتبه 883 ادبیات و علوم انسانی منطقه 3

خانم عالیه گوگونانی فرزند ولی اله رتبه 894 ادبیات و علوم انسانی منطقه 3

و خانم آذر گوگونانی فرزند رضا رتبه 50 ادبیات و علوم انسانی که عضو کانون نبوده است.

در جلسه ای که با حضور بیشتر نفرات برتر کنکور سراسری سال 93 شهرستان فریدونشهر با حضور رحیمی مسئول کانون فرهنگی آموزش قلم چی نمایندگی فریدونشهر، موحدی یکی از پشتیبانان دانش اموزان و رحیمی مسئول پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار در محل این کانون برگزار شد، هوشنگ رحیمی مسئول کانون ضمن تبریک موفقیت به نفرات برتر گفت: امیدواریم با موفقیت در رشته های تحصیلی شاهد حضور فرزندان این شهرستان در جایگاه های مهم ملی باشیم.

10

وی خدمت به خلق را در هر جایگاهی به نفرات برتر کنکور تاکید کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: شعار ما می توانیم را دانش اموزان موفق شهرستان محقق کردند که می تواند باعث انگیزه مثبت برای دیگر جوانان شهرستان فریدونشهر در همه زمینه های کاری باشد. وی نبود امکانات مالی مناسب برای تجهیز کانون به امکانات تحصیلی مانند کتابخانه را از مشکلات مهم این کانون و همه دانش آموزان شهرستان خواند و ابراز امیدواری کرد مسئولین شهرستان توجه ویژه ای را به این امر داشته باشند. وی گفت: با تاسیس کانون شاهد رشد علمی و کسب موفقیت های بیشتر توسط دانش اموزان شهرستان بوده ایم.

15

در ادامه سوالات گروهی از نفرات برتر کنکور پرسیده شد که اکثر آن ها داشتن برنامه مناسب و عمل به آن، داشتن پشتیبان مناسب تحصیلی، انتخاب رشته مناسب برای تحصیل، تلاش و پیگیری و نا امید نشدن در راه را از دلایل اصلی موفقیت در کنکور سراسری خواندند.

14

دانش اموزان برتر کنکور سراسری 93 شهرستان فریدونشهر، نبود امکانات مناسب تحصیلی مانند کتابخانه تخصصی برای داشتن منابع درسی مناسب، نبود اساتید مجرب و توانمند در بیشتر دروس، نبود کلاس های فوق برنامه برای دانش آموزان برتر و  نبود کارشناسان مجرب در زمینه مشاوره تحصیلی را از دلایل مهم عدم توفیقات بالاتر و بیشتر دانش اموزان خواندند و با مثبت دانستن تاثیر کانون فرهنگی آموزش قلم چی شهرستان در موفقیت خودشان از اتکا به توانایی های خود با امید به خدا برای عبور از سد کنکور سخن گفتند.

12

در این جلسه کوتاه بیشتر حاظرین برانتخاب رشته تحصیلی مناسب  تاکید کردند و از اولیاء دانش اموزان خواستند فرزندان را در انتخاب رشته های تحصیلی مناسب همراهی کنند و نظرات خود را به ان ها تحمیل نکنند.

گفتنی است همه نفرات برتر کنکور سراسری در پایان این جلسه از تلاش های رحیمی مسئول کانون و نیز آقای موحدی و خام ها جدیدی و رحیمی از پشتیبانان کانون تشکر کردند.

1116

نفرات برتر در پایان از پدران و مادران خود تشکر ویژه ای داشتند و در پاسخ به این سوال که چه  توصیه شما به کنکوری های سال بعد دارید یا حرف پایانی تان چیست؟ گفتند:

از دانش اموزان می خواهیم خود را باور داشته باشند و زودتر شروع به مطالعه دروس کنند. هیچ کتاب و درسی را از برنامه خود حذف نکنند و به روزهای خوب موفقیت بعد از کنکور فکر کنند.

 

443434

 

  1. افرین به همشون
    امیدوارم واسه انتخاب رشته جوگیر نشن و رشته هایی رو که واقعا دوست دارن انتخاب کنن و به حرف این و اون توجه نکنن….کلاس رشته یا اسم دانشگاه واسه ترم اوله فقط… به بازار کار فعلی هم توجه نکنن…اینا باید تا اون بالا بااها بخونن…
    بازم تبریییییک فراوان

  2. صالحی گفت:

    باسلام.تبریک وخداقوت به همه این دانش آموزان نخبه.ان شاالله که بتونن به مراحل بالابرسند.فقط یه نکته اونم انیکه اگه بدرجات بالا رسیدندفریدونشهروفراموش نکنند.بالاخره ازاینجابه موفقیت رسیدند.

  3. مهرداد گفت:

    به این جوانان شایسته و خانواده هاشون که اونا رو همراهی کردن تبریک میگم امیدوارم همه جوانان شهرمون توی تمام عرصه ها همیشه موفق باشن.

  4. تبریک به همگیشون…
    یادش بخیر سال های 84 و 85 که ما کنکور میدادیم…چه کنکورایی…تو رشته ما دیگه بالای 30 هزار اصلا مجاز نمیشدن!!!تازه این سه برابر ظرفیت بود…نهایتش دیگه تا رتبه 15هزار میتونستن برن دانشگاه اونم پیام نور!!!خبری هم که از کانون و این حرفا نبود…
    ولی یه ضد حال بزرگ اینه که بعد چهار سال یا هر چنادسال که فارغ التحصیل میشی اصلا هیچ مهم نیس با چه رتبه ای اومدی دانشگاه یا چه دانشگاهی وارد شدی..مادلمون خوش بود یه رشته خوب تو یه دانشگاه تیپ یک رفتیم ولی آخرش اونایی که اصلا سراغ درس نرفتن خیلی موفق تر بودن!!!!

  5. عزیزان ریاضی با انتخاب رشته مهندسی نفت اینده خود را تضمین کنید جهت مشاوره میتوانید از دکتر جمشید مقدسی ریاست محترم دانشگاه نفت اهواز کمک بگیرید

  6. سلام بچه ها خسته نباشيد..رتبه هاتون واقعا عالي وافتخار آفرين بود …..تبررررررريك

  7. استاد گفت:

    واقعا جای تاسف داره که در اعلام رتبه ها هم صداقت رعایت نمیشه یارو رفته گفته من رتبم شده 800 اونام تو بنر زدن 800. بدون اینکه کارنامشو ببینن. منم فردا میرم میگم رتبم شده 5 که اسمم به سر زبونا بیوفته. پونه زار خواهشا پیگیری کن.

  8. فرشاد گفت:

    عالیه .افرین به همتون

  9. سمیه یوسلیانی گفت:

    افرین بچه های فریدونشهررتبه هاتون عالی بود خودم اصفهان میشینم اگراونجابودم همه دختراراماچ میکردمو افتخارمیکردم

  10. کسی ک حقش خورده شد گفت:

    بعضی ها همینجور الکی الکی رتبه گرفتن
    بخاطر هر چی
    نااااااااااعادلانس
    چون حتی درسشم خوب نبود
    حالا رتبه سه رقمی شده واس من

Go to TOP