چاپ خبــر

فرماندار اسبق فریدونشهر از راه اندازی پیست اسکی افوس خبر داد

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: در صدد راه‌اندازی پیست اسکی حرفه‌ای افوس در شهرستان بوئین میاندشت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ مهدی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با فرارسیدن زمستان و با تعیین رئیس فدراسیون می‌توانیم تقویم ورزشی خود را دریافت و برنامه‌های خودمان را بر اساس آن اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: با این حال ویژه‌ترین برنامه‌ای که در حال پیگیری آن هستیم و اخیرا هیئتی از فدراسیون نیز از آن بازدید به عمل آوردند راه‌اندازی پیست اسکی افوس در شهرستان بوئین و میاندشت است.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان با بیان اینکه این مکان دارای محیط بسیار خوب و یک دامنه برف‌گیر است، متذکر شد: البته از این مکان به صورت غیر رسمی مردم استفاده می‌کنند اما در صدد هستیم با پیگیری شهرداری این شهرستان این پیست را به یک پیست حرفه‌ای مانند پیست فریدونشهر تبدیل کنیم.

وی با اشاره به کارهایی که قرار است در پیست افوس انجام شود، ادامه داد: نصب یک بالابر ورزشی و حرفه‌ای، استاندارد سازی شیب و نوع زمین از برنامه‌های ما است و باید بگویم شهرداری نیز کارهای عمرانی آنجا را مشغول انجام دادن است.

سلیمی اضافه کرد: پیش بینی می‌کنم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است این پیست تا پایان سال به صورت یک پیست حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود.

وی تأکید کرد: موضوع برف گیری و جاذبه‌های توریستی افوس نیز بسیار خوب است که اگر پیست آن نیز راه‌اندازی شود می‌تواند کمک مضاعفی به جذب توریست داشته باشد.

 

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان ادامه داد: افزایش پیست موجب می‌شود هیئت استان قدرت بیشتری در دریافت و اجرای مسابقات پیدا کند و در رتبه بندی هیئت تاثیر بسزایی داشته باشد.

  1. از زحمات هیئت اسکی فریدونشهر بسیار متشکریم ولی گلایه ما پیشکسوتان این رشته این است که در تغیرات مدیریتی هیئت اسکی استان نظر ما این بود که باتوجه به وجود پیست اسکی در فریدونشهر بیشتر اعضا هیئت استان از این شهرستان باشد ولی تعارفات موجب شد فرماندار اسبق مسئولیت این هیئت استان را به عهده بگیرد که نامبرده در انجام وظایف اصلی خود عاجز بودند تا برسد به مسئولیت فرعی نامبرده لذا از ان مقام محترم میخواهیم فکری به ایمن سازی -زیبا سازی وتجهیز پیست فریدونشهر بنمایند وبه قولی این را که بیش از ده سال زاییده ایم …………….

  2. خدا عاقبت اسکی را بخیر کند .چون مدیریت ایشون قبلا دیده شده

  3. حسين گفت:

    ماشالا سوابق درخشاني در دوره فرمانداريش داشته اين فرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go to TOP