چاپ خبــر

گزارش تصویری/مراسم معارفه و استقبال از حجت الاسلام سیاوشی امام جمعه جدید فریدن

مراسم معارفه استقبال از امام جمعه جدید شهرستان فریدن با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، نماینده مردم در مجلس، شهردار، فرماندار فریدونشهر و جمعی دیگر از مسئولین، بسیجیان و مردم برگزار شد.

00 moarefe4 moarefe5 moarefe6 moarefe7 moarefe8 moarefe9 moarefe10 moarefe11 moarefe12 moarefe13 moarefe15

  1. انشا اله موفق باشند و خدا برایشان خوش بخواهند ای کاش برنامه ای از طرف فرمانداری برگزار می شد تا با استقبال بهتری از ایشان تشکر می شد

  2. از اقای اسفنانی یک سوال داریم . علت حذف مسولان بومی در طول نمایندگی شما نشان دهندگی چه چیزی است . سایت پونه زار خواهشنا منتقل کنید. درحالی که با امدن شما که همه ما از حامیان شمابودیم امید انتصاب مدیران قوی و حرف زن داشتیم ولی یکی یکی برکنار یا منتقل شدند و شهرستانهای دیگر از مدیران بومی و فعال ما نهایت استفاده را میکنند. حال هم نوبت امام جمعه مردمی و کوشا شد و هیچ عکس العملی از شما و دیگران سر نزد . در حالی که فرماداری نیز توسط سرپرستی اداره میشود و گفتنی است که اقای یوسلیانی نیز از انسانهای مومن .فعال و دلسوز میباشد که اگر برکنار شود نشانه عقدبازی و لجاجت است . خواهشنا مسیرتان را مشخص کنید . قطعا مسول بومی با هر جناحی بهتر از مسول تحمیلی استان است همانند فرماندار قبلی که متاسفانه محبوبیت شما را نیز زیر سوال برد.

  3. دیری نپاید که برای فریدونشهر دیر شود . خدا حافظ مسولان بومی . دیگر باید نشست و اندیشید که چه شد که این طور شد. پونه زار خواهشنا انتقادات را نیز منعکس کنید .

Go to TOP