شاکیان قبضهای همراه اول به سامانه اطلاعرسانی این اپراتور مراجعه کنند
به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، غلامرضا داداشزاده افزود: برخي از مشتركين از طريق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزايش قبوض خود شكايت داشتند كه بررسيهاي انجام شده، نشاندهنده عدم تغيير در تعرفههاي اعمالي بوده است و برخي از اين موارد به دليل استفاده مشتركين از سرويسهاي ارزش افزوده و همچنين اختلال در سامانه ثبت پرداخت ميان دورهاي در شبكه همراه اول است.
وي درباره نحوه رسيدگي به شكايات مشتركان گفت: مشتركين ميتوانند اين موارد را با مراجعه به امور مشتركين اپراتورها و دريافت ريز مكالمات از اپراتور پيگيري كرده و در صورت عدم رفع مشكل، از طريق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام كنند.
داداشزاده با تاكيد بر نظارت دقيق بر تعرفههاي اعمال شده تصريح كرد: رگولاتوري با توجه به دسترسيهاي بر خط ايجاد شده به شبكه اپراتورها بر تعرفههاي اعمال شده نظارت ميكند و در حال حاضر تعرفههاي اعمال شده در شبكه تلفن ثابت و سيار براساس مصوبه ۱۸۴ كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است.