چاپ خبــر
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر خبر داد؛

برگزاری اردوی آمادگی تدارکاتی اسکی بازان استان های غربی کشور در پیست اسکی فریدونشهر

اردوی آمادگی تدارکاتی اسکی بازان جوان استان های غربی کشور در پیست اسکی فریدونشهر به مدت سه روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پونه زار در گفتگو با محمود یسلیانی، رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر در پی مسافرت کاظم عرب، سرپرست امور استان های فدراسیون اسکی، به فریدونشهر و بازدید از پیست اسکی فریدونشهر، اردوی آمادگی تدارکاتی اسکی بازان استان های غربی کشور به مدت 3 روز از روز پنجشنبه 27 آذر برگزار می شود.

IMG_4028

گفتنی است در لیست فدراسیون اسکی 20 پیست اسکی وجود دارد که پیست اسکی فریدونشهر یکی از آنهاست و از امکانات تخصصی تله اسکی و راپل و امکانات عمومی نظیر اجاره لوازم اسکی، مدرسه اسکی، رستوران، پایگاه امداد، پارکینگ و جاده دسترسی مناسب برخوردار است.

  1. چند تا مطلب در خصوص پیست اسکی دارم که براتون می نویسم:
    1 از ریاست محترم اداره ورزش وجوانان بابت نظمی که امسال به وضعیت پیست دادن قدر دانی می کنم و سه تا موضوع را ازشون انتظار دارم یکی همین روند تا پایان فصل ادامه داشته باشه و دومی یک مقدار نسبت به وضعیت فرهنگی پیست از جمله وضع حجاب ورزشکاران حساسیت بیشتری نشون بدن خصوصا میهمانانی که از شهرهای دیگر میان و از امکانات پیست استفاده می کنن و سومی ازشون می خوام کمیته های تخصصی اسکی و اسنوبرد را فعال کنن و برای هر کدام از افراد توانمند بهره گیرند.
    2 به نوبه ی خودم از آقای رحیمی بابت تسطیح و کوبیدن بسیار مناسب پیست قدردانی می کنم و از مسولین پیست هم می خوام از ایشان تجلیل کنن.
    3 از آقا احسان که درخصوص پیست مطلب می ذارن تشکر می کنم و ازشون می خوام کلیپ و عکسهای حرفه ای تهیه کنن و تو سایت بذارن.

  2. یادم رفت بگم مطلب بالایی رو من نوشتم (هنر پرواز)

Go to TOP