چاپ خبــر

پیامک خودروساز برتر آلمانی به همتایان ایرانی!

به گزارش پونه زار به نقل از ایرنا، پیامکی در فضای مجازی با عنوان «خواهش های خودروساز برتر آلمانی از همتایان ایرانی» انتشار یافته که فارغ از جنبه طنز یا نویسنده آن، می تواند بیانگر واقعیت رابطه خودروسازان و مشتریان تولیدات این صنعت در ایران باشد که تاکنون به آن توجهی نشده و گویا انتظارها برای رفع مشکلات باید تا سال های دیگر هم ادامه یابد.

در متن پیامک منسوب به خودروساز برتر آلمانی خطاب به خودروسازان ایرانی که در شبکه های مجازی و همچنین تلفن همراه مورد توجه قرار گرفته و بازتاب یافته، آمده است:

«با سلام خدمت مدیران خودروساز ایران از جانب یکی از مدیران برترین خودروساز آلمان
ما سالیان سالیان است با سخت ترین کیفیت، تعبیه پیشرفته ترین سیستم های ایمنی، گسترده ترین برنامه های بازاریابی، پرهزینه ترین تبلیغات و بهترین خدمات پس از فروش، خودرو تولید می کنیم.
با تمامی این تدابیر و برنامه ریزی های یکپارچه برای کسب رضایت مشتریان در سراسر جهان، همیشه تحت فشار مصرف کننده برای تولید محصولات با کیفیت تر و کاهش قیمت هستیم و هر روز بیشتر مجبوریم با رقبای خود به صورت شانه به شانه رقابت کنیم.
بنا بر این، برای پایان سختی هایی که همیشه مجبوریم تحمل کنیم، می خواهیم شما خودروسازان ایرانی ما را به شاگردی قبول کنید و همچنین به این پرسش های ما هر چه زودتر پاسخ دهید:
1 – چگونه شش ماه تا یکسال قبل از تحویل خودرو از مشتری پول می گیرید در حالیکه قرار است خودرو بعدها تولید شود؟
2 – مشتریان چگونه حاضرند پول بدهند و انتظار طولانی با مراجعات مکرر را تحمل کنند؟
3 – با توجه به ثبات چند دهساله این گونه مدیریت در خودروسازان ایرانی، چگونه ادعا می شود در ایران ثبات مدیریت وجود ندارد؟
4 – اگر در اینجا (آلمان) یک پیچ و مهره را در خودرو کم بگذاریم یا شل ببندیم، شر وجود ما را از این عرصه کم می کنند، اما در ایران چگونه رفتار می کنید که هیچ اتفاقی نمی افتد و حتی هر روز خودرو ها را گران تر می کنید؟
5 – چه مهارتی دارید که مشتری مجبور می شود، پس از تحمل ماه ها انتظار به جای خودرو نقره ای ثبت نام شده، خودرو سفید تحویل بگیرد و سکوت کند؟
6 – ما خودروهای خود را به صورت تحویل فوری، از دم قسطی و بدون بهره می دهیم، اما شما افزون بر دریافت وجه پیش فروش از مشتریان و تحویل خودرو پس از چندماه، بابت باقی مانده وجه خودرو تبدیل شده به وام تا 40 درصد هم سود می گیرید.
و آخرین خواهش ما: اصلا ما می خواهیم در ایران کار کنیم تا دیگر مجبور نباشیم سختی های تولید در کشور خودمان را تحمل کنیم و از این پس مانند شما شویم.

با احترام خدمت تمام خودروسازان ایرانی

امضا همراه با حیرت و انتظار برای دریافت پاسخ»

  1. پاسخ گفت:

    پاسخ: اینجا در ایران موجوداتی زندگی میکنند به اسم “دلواپسان” که هر کس کوچکترین اعتراضی بکند او را دشمن و فتنه گر مینامندو ….

    • دلواپس گفت:

      در اینجا خوش غیرت‌هایی هستند به زیر لوای اصلاح طلب و حزب سبز و اعتدال (شما بخوانید فتنه‌گر)که مغزشان به ناف غربی‌ها خصوصا انگلیس و اسرائیل و امریکا گره خورده و هم و غم دلواپسان شده مواظب اینها باشد که خود را مفت و مجانی به آنها نفروشند. * حق و ناحق از حسادت و بدبختی مدام نق می زنند که اگر اعتراض بکنی فتنه گر و دشمن لقب می‌گیری! اگر جاسوسی کنی اگر آب به آسیاب دشمن بریزی اگر آروغ‌های اجانب را مدام نشخوار کنی نباید به آنها بگویی بالای چشمتان ابروست. لذا با وجود این چهره‌های نفاق که نمونه‌هاش را در خیابانهای تهران دیدید که چگونه به ملت حمله می‌کردند و از طرفی خروج از رکود یک شبه ایران و سقوط مداوم و هم روزه تورم و اعتدال و … پاسخ تولید کننده آلمانی مشخص است.

      • جناب دلواپس :مغز شما ؟؟ نیز به روسیه و چین کمونسیم گره خورده و فضولات آنها رانشخوار میکنی ومنافع ملی را به ثبات اقتصادی وسیاسی این کشور ها ترجیح می دهی نتیجه آن فلاکت کشور ایران است (مارکورد زدیم!!!)

        • دلواپس گفت:

          ماشاله رو نیست سنگ پا قزوینه. 35 ساله ملت فریاد میزنه نه شرقی نه غربی شما به فرموده اربابت، مرگ بر روسیه و مرگ بر جین یه مقداری مزخرف و بعدشم برای چاشنی جانم فدای ایران اگه آمریکا اجازه بده. از تهمت و افترا به هر کس هم که باکی ندارید کافیه یکی بندی آب بده. سخن دلخواه ارباباتون امریکا و انگلیس و اسرائیل را بلغور کنه شما پشت بندش را بگیرید. اعقابتون (منافقین خلق) ابتدا از آخور روسیه و شوروی و چین کمونیست نوش جان میکردن بعد برگشتن طرف صدام بدبخت حالا هم نواله خور عربستان و انگلیس و شیخ‌های خلیج فارس شدن و شما هم چشمها را بسته به دنبال افسار اونها کشیده می‌شید چشمهاتون را باز کنید.

          • جناب دلواپس من اگر قرار این خزعبلات را بخونم میرم کیهان حسین …را میخونم حداقل محترمانه وادبی تره به قول احمدی نژادتون آب و بریز آونجا که میسوزه …!!

  2. شما هم بشون پیامک کنید که حکایت ما بحث درد ناچاریه و مصداق اون ضرب المثله که جهنم جاییست که پناه به مار میبرند . وقتی فرهنگی حاکم نیست که جنس بی کیفیت نخریم و قتی گمرک و قوانین اجازه نمیدن جنس با کیفیت بیاد با اینا رقابت کنه وقتی با اومدن ماشینای خوب سهامدارای خاص این شرکتها به سودهای کلان نمیرسن و امنیت شغلی کارگرا را پیراهن عثمان می کنن وقتی ملاک پول بیشتره و نه کار بهتر و …

  3. ناصر گفت:

    امام علی(ع) می‌فرمایند: کما تکونون یولو علیکم.
    هر گونه باشید شایسته حکومتی هستید به همان شکل. (یه ملت احمق یه حاکم می‌خواد قلدر …)
    حال خودمون هم انتخابش کرده باشیم که نور علی نور هر روز به جای انجام وعده‌های کذبشون آسمون و ریسمون برامون می باقن. اون از نماینده‌هامون و این هم از رئیس جمهورهامون!

Go to TOP