چاپ خبــر
به دست نیروهای دریابانی و انتظامی هرمزگان صورت گرفت؛

بزرگترین محموله قاچاق سوخت کشور در هرمزگان کشف شد

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان از کشف بزرگترین محموله قاچاق سوخت کشور در این استان خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، «عزیزالله کناری» روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله براساس برآورده های انجام شده شامل حدود پنج میلیون لیتر سوخت قاچاق است که از 36 فروند لنج سوختی کشف و ضبط شده است.

وی در تشریح عملیات کشف این محموله، بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان مبنی بر مبارزه با قاچاق سوخت در دریا و برخورد با دانه درشت های قاچاق سوخت، حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، نیروهای دریابانی و انتظامی استان وارد عمل شدند.

کناری تصریح کرد: این نیروها پس از انجام کارهای اطلاعاتی و حفاظتی،در یک عملیات مشترک ،شناورهای فعال در زمینه قاچاق سوخت را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه تعداد 36 فروند لنج سوختی را که پس از بارگیری آماده حرکت و خروج از خور بندزرک شهرستان میناب بودند، مجبور به برگشت به داخل خور مزبور کردند.

وی خاطرنشان شد: در اثر جزر آب همگی این لنج ها به گل نشستند و برآورد می شود که حامل حدود پنج میلیون لیتر سوخت قاچاق باشند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان اظهار داشت: هم اکنون همکاری و پیگیری درون استانی جهت منتقل کردن این شناورها و تخلیه سوخت آنها در حال انجام است.

  1. رضا گفت:

    فقط چشم نخوره دولت اعتدال!!!

  2. رضا گفت:

    قابل توجه مدیر پونه‌زار
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=215884
    چرا ثروتمندان در دولت روحانی مصونيت دارند؟

Go to TOP