چاپ خبــر
ولایت مداری مردم برف انبار

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر برف انبار با امام جمعه جدید شهرستان فریدونشهر

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برف انبار با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا غفاری امام جمعه جدیدشهرستان فریدونشهر دیدار کردند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از روابط عمومی شهرداری برف انبار ، در این دیدار ابوتراب شریعتی نیا، رئیس شورای اسلامی شهر برف انبار ، ضمن خوش آمد گویی و تبریک انتصاب به حجت الاسلام اباصلت غفاری امام جمعه جدید شهرستان فریدونشهر گفت: تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری این است که خلاء های فرهنگی و دغدغه های مردم شهر را مرتفع کند که شهرداری و شورا به جد وارد مقوله فرهنگ شده و همت و تلاش برای گسترش و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی خواهند داشت.
در ادامه علیمراد نعمتی، شهردار برف انبار ، گفت: حضور امام جمعه در شهرستان منشاء خیر و برکت است و ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان و تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان در سال مدیریت جهادی را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

IMG_0474 copy2
دراین دیدار اعضای شورای اسلامی شهر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از این حضور گفت: جامعه ایمانی کارهایش بر اساس شورا و مشورت است و استبداد در کارها منجر به شکست خواهد شد.

  1. بهرامی گفت:

    باسلام وخسته نباشیدخدمت شما عزیزان
    ازاینکه کلیه اخبار شهرستان را منعکس ودر جهت ترویج فرهنگ اجتماعی واسلامی تلاش میکنید

Go to TOP