چاپ خبــر
پدر شهید احمدی روشن:

جای تاسف دارد که دشمنان از روند مذاکرات باخبرند ولی مردم با خبر نیستند/مسئولین یادشان باشد که از خطوط قرمز عبور نکنند

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: مسئولین ما می توانند هروقت خواستند بروند و مذاکره کنند ولی یادشان باشد که نمی توانند از خطوط قرمزی که نظام و رهبری آن را معین کرده‌اند عبور کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از راه دانا، رحیم احمدی‌ روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای و توصیه های رهبری اظهار داشت: با شناختی که ما از آمریکایی ها و همچنین رژیم صهیونیستی داریم باید گفت آنها دارند با ما بازی می کنند و این واقعیتی است که باید پذیرفته شود.

 

وی افزود: همان طور که حضرت آقا هم فرمودند ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و مردم هم به تبعیت از ایشان به دشمن اعتماد و اطمینان ندارند.

 

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: مسئولین ما می توانند هر وقت خواستند بروند و مذاکره کنند ولی یادشان باشد که نمی توانند از خطوط قرمزی که نظام و رهبری آن را معین کرده اند عبور کنند.

 

رحیم احمدی روشن تاکید کرد: واقعا جای تاسف دارد که دشمنان ما از روند مذاکرات باخبر هستند ولی مردم با خبر نیستند، به هر حال ما مطیع رهبری هستیم و هرچه ایشان امر کنند برای همه قابل قبول است.

  1. یاد و نام همه شهیدان و دانشمندان شهید هسته ای گرامی و پاینده است و هدف انان نیز به نتیجه رساندن انرژی صلح امیز هسته ای بود و نه چیز دیگر یعنی همان چیزی که اکنون تیم مذاکره کننده برای ان شب و روز را گذاشته اند و از فرامین رهبر عزیز تبعیت و استمداد میطلبند و لا غیر .و لزومی به ابراز نظر این عزیز نمی باشد چون دلسوزان نظام سالهاست که قبل نظر این اقایان جهت رفع تحریم و حق مسلم مردم وطن تلاش و کوشش میکنند .

    • نام گفت:

      تحریم چه ربطی به انرژی هسته ای دارد ؟
      شما به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نکردید که فرمودند (( انرژی هسته ای بهانه است اگر این مسئله حل شود هزاران بهانه دیگر می آورند ))

Go to TOP