چاپ خبــر
با حضور بهداشتیاران شهرستان؛

همایش من و محیط زیست با همت انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر برگزار شد

اعضای جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست به فریدوشنهر آمدند تا در این همایش به ارائه تجربیات زیست محیطی خود بپردازند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست به دعوت انجمن دوستداران محیط زیست فریدونشهر به سالن همایش‌های شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر آمدند تا برای بهداشتیاران، مدیران مدارس و دوستداران طبیعت فریدونشهر تجربیات خود در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست را ارائه دهند.

IMG_0440

این همایش به همت انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر و با همکاری دفتر نمایندگی حفاظت محیط زیست فریدونشهر و شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر برگزار و مورد استقبال واقع شد.

در این همایش مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر، اعضای انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر و عضو جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست به سخنرانی پرداختند.

IMG_0435

سخنران ویژه این مراسم خوشه عظیم پور، از اعضای جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست بود.

IMG_0437

از حاشیه‌های این مراسم به اشتباه خواندن سخنران به عنوان مشاور مدیر کل، نبودن صندلی کافی برای مهمانان و تغییر دکوراسیون جایگاه حین سخنرانی بود.

IMG_0426

انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر یکی از سازمان‌های مردم نهاد فعال شهرستان است که از زمان تأسیس در سال 1387 تاکنون دستاوردهای زیست محیطی قابل توجهی داشته است. از فعالیت‌های این انجمن می‌توان به برگزاری همایش‌های مختلف برای حفاظت از محیط زیست، اطلاع رسانی در زمینه محیط زیست و برگزاری تجمعات زیست محیطی اشاره کرد.

  1. همشهری گفت:

    کاش بجای اشاره به حواشی جلسه که تاثیری در اعتلای فرهنگی و خبری شهروندان نمی گذارد به کلیت سخنان خانم عظیم پور اشاره می کردید تا هدف این همایش نیز برای خوانندگان وبسایت مشخص شود!!

  2. غریبه گفت:

    سلام
    سلام
    آقایون عضو انجمن دوستداران طبیعت شما که ادعا می کنید خیلی همایش گرفتید آماده سازی سالن بعداز آمدن مهمانها خیلی کار زشتی است بجای گرفتن همایش برنامه ریزی صحیح داشته باشید لطفا………..

  3. همشهری گفت:

    آقا یا خانم غریبه،
    تذکر شما برای آماده سازی سالن قبل از رسیدن مهمانان بجاست، گرچه میزبان شبکه بهداشت بود! اما اینکه همایش آموزشی برگزار نشود تا برنامه ریزی را یاد بگیریم کمی عجیب است!!! این همه بغض برای چیست؟

  4. همشهری جان خطاب به غریبه به قول حافظ زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست
    در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

Go to TOP