چاپ خبــر
در فریدونشهر؛

سفر مدیر کل آموزش و پرورش به فریدونشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه رؤسای ادارات 40گانه آموزش و پرورش استان در فریدونشهر حضور یافتند تا جلسه ادواری خود را در پیشکوه فریدونشهر برگزار کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، عصر دیروز محمدحسن قائدیها، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، به همراه 39 رئیس ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان به فریدونشهر آمدند تا در جلسات ادواری رؤسای ادارات 40 گانه آموزش و پرورش استان که در روستای اسلام آباد فریدونشهر برگزار می‌شد، شرکت کنند.

آن چه در ابتدای ورود مهمانان به شهرستان، موضوع ورود ایشان را تحت شعاع قرار داد، مراسم استقبالی بود که اداره آموزش و پرورش فریدونشهر به ریاست علی علوی نژاد برای ایشان برنامه ریزی کرده بود.

IMG_0846

مراسم استقبال از مهمانان در خروجی تونل چشمه لنگان برنامه ریزی شده بود. ایشان در حالی ساعت 18 به آن جا آمدند که از ساعت 14 گروهی از دختران دانش آموز با لباس محلی و با لباس تشکیلات دانش آموزی فرزانگان منتظر ورود مدیر کل بودند تا مقدم ایشان را زباناً، با شاخه گل و با نوشته‌هایی تبریک بگویند.

IMG_0853

در این مراسم سرپرست فرمانداری، بخشدار و کادر اداره آموزش و پرورش فریدونشهر نیز حضور داشتند و با معرفی علوی نژاد به مدیر کل و همراهان دست داده و خوش آمد گفتند.

IMG_0847

برنامه بعدی مهمانان بعد از خوش‌آمد گویی و صرف پذیرایی مختصر قرائت فاتحه در گلستان شهدای فریدونشهر بود.

IMG_0858

مدیرکل و رؤسای مناطق و نواحی 40 گانه آموزش و پرورش استان بعد از این مراسم راهی روستای اسلام آباد واقع در پیشکوه فریدونشهر شدند تا جلسه ادواری خود را در آن جا برگزار کنند.

IMG_0865

طی پنج ماه گذشته مدیران ارشد بسیاری از دستیار ویژه رئیس جمهور تا معاونت استانداری اصفهان و مدیران کل استانی متعدد به فریدونشهر آمده‌اند. مراسم استقبال دیروز در این بین بی نظیر بود.

استقبال دیروز از مدیر کل آموزش و پرورش استان ما را یاد سفر مدیر کل امور روستایی استان، عیسی بهمنی، در چند ماه اخیر انداخت. وی رأس ساعت 7 صبح بدون هیچ گونه تشریفات در فرمانداری فریدونشهر حضور پیدا کرده بود. همچنین به یاد مرتضی بختیاری، استاندار سابق اصفهان، افتادیم که در مدت کوتاه حضورش در استان 12 بار به شهرستان فریدونشهر سفر کرد. سفرهای بختیاری آن چنان بدون تشریفات برگزار می‌شد که گاهی از پشتکوه فریدونشهر با فرمانداری فریدونشهر تماس می‌گرفت و حضور خود را اطلاع می‌داد.

  1. حمید گفت:

    آخه مسئولین * ما عملکردی ندارند که نشان آنها بدهند مجبورند لباس هنر پیشه‌های گرجستانی تن دختران بکنند و نشان آنها بدهند. تا با خاطراتی خوش راهی مرکز استان شوند. یا برای * بر مزار شهدا عبور کنند. این آقایان هم برای تفریح به اینجا آمده‌اند و نام جلسه بر آن گذاشته‌اند.

  2. تو خودت عملکردت چی برادر که تو پست …. هستی که اصلا بود و نبودش یکی مگه تو شمال و خرم آباد و سیستان و بلوچستان و ارامنه لباس محلی خود را نمیپوشند که اینقدر آقا حمید (اسم مستعار ) اینجوری میگی آیا همه گرجیها رقاص و هنر پیشه هستند که اینطور می فرمایید مگر همسر خود شما از همین نژاد نیست من حاضرم شخصا با شما گفتگو داشته باشم اگر تمایل داشته باشید در ضمن احترام به شهدا در هر کشوری هست حتی ارامنه صدمین سال کشار مردم خود را در همین کشور در هفته گذشته برگزار کردنددر ضمن 15 مدرسه به دستور همین مدیر کل هوشمند سازی شده و افتتاح می گردد. سر خط

  3. حمید اون قوم شماس که از این کارها می کنند و نسبت خود را به دیگران ندهید

  4. بینا گفت:

    با سلام
    چرا غیر مرسوم ؟
    قبل از انتخاب تیتر،کمی مطالعه کنید و ببنید در سایر استقبالها در این شهر و دیگر شهرها آیا اینگونه مراسمها انجام می شود یا نه.

    • اااا گفت:

      متن را خوب بخون نوشته تو 5 ماه قبل این همه مدیر از استان و کشور اومده برای کدومشون همچین چیزی برگزار شد؟

      • انشا اله از این به بعد برگزار می کنیم چرا زمانی که آقای مقدسی چوقا به پسرش پشوند این حرفها نبود ده بار شما بودید یک بار ما

        • پوشیدن لباس محلی هر قومی اشکال ندارد . اگر پسر اقای مقدسی یکبار در چشنواره چوقا پوشید. مسولان و نماینده شهرمان امسال انرا در همایش سراسری تهران پوشیدند . مگر پدر شما سالها شلوار دبیت نپو شید . پس عیب نیست یک جور احترام به لباس محله ایست ..

  5. سلام گفت:

    جای تاسف داره که به خاطر چارتا رئیس اداره این همه دانش آموز رو معطل کردن انگار نه انگار خونه و زندگی دارن.
    بعدشم اینا * برا تفریح اومدن اگه نه چطوریه اکثر اینگونه جلسات در این فصل انجام میشه؟
    در ضمن حمید حرف بدی نزده میگه چرا بخاطر اینا ما بیاییم انقد بشون ارج بدیم. آقا اسماعیل از کی تا حالا جنابعالی سنگ اصفهانیا رو به سینه میزنی؟
    سال پیش هم همین بهار بود که رئسای اداره فرهنگ و ارشاد اومدن.
    فریدونشهر شده حیاط خلوت.البته حیات خلوت بگیم بهتره.
    بعدشم زمستون سال 92 یادتون نیس چه برفی اومد؟؟ کدوم مسئول اومد جلسه بزاره و فکری برا شهر کنه؟؟

    بدونید اینا هیچ نففی نداره هیچ نفعی.

  6. مهندس گفت:

    ای بابا فک کردم رئیس جمهور امده!!!!
    اصلا هم مرسوم نیس. آقا احسان تیتر خوبی زدی. دمت گرم.

  7. انشاالله از این پس از پنج قوم حتی فهمیدم یک خانواده عرب هم در این شهرستان زندگی می کنند یعنی شش قوم با لباسهای محلی خود به استقبال مسئولین برویم

  8. سعید گفت:

    آقای جدیدی با سلام و عرض ادب
    1- واژه (زبانا”) درست نیست. فارسی راپاس داریم.
    2- شما بفرمایید مرسوم چیست تا مقایسه شود که آیا این مراسم (نامرسوم )است؟
    3-شایسته است که قدری در نگارش و گزارش مطالب بیشتر بیاموزید.
    4-در یک رسانه محلی گزارشهای که به وضوح گرایش سیاسی نویسنده راعیان می سازد موردتوجه و اقبال عمومی قرار نمی گیرد

  9. اقای جدیدی انگار از بهم ریختن جو منطقه بدت نمیاد هر چند وقت یک سو ژه از این جناح پیدا میکنی یک اب و تابی میدی تا اعصاب مردم را خورد کنی . حالا فکر کردی اونایی که ان دوره به قول خودت بی سرو صدا می امدند چه گلی سر منطقه ریختند و کجا را اباد کردند . جنابعا لی سایت منطقه ای یا نماینده سایت کیهان . بر مسولا ن شهریست که از عملکرد جناحی جنابعالی انتقاد کنند . چون امتیاز این سایت باید فرا جناحی باشد . انتقاد خوب مطلوب است اما خراب کردن مسولان شهری و کشوری نه . حالا یک استقبالی کردند یا خوب یا بد چرا عملکرد ی را خراب میکنید تا اگر به گوش انانی که حالا به عنوان میهمان امده اند برسد بگویند که مردم بی جنبه و نظرات دوستان بالا را به حساب کل مردم منطقه بنویسند . مگر خودت بچه فرهنگی نیستی پس چرا فرهنگ منطقه را خراب میکنید . حالا مرسوم یا نا مرسوم بلاخره یک جوری باید استقبال شود که باب منطقه باشد …

    • جدیدی گفت:

      اگر گفتن حقایق را اعصاب خورد کنی می‌دانید، دیگر حرفی باقی نمی‌ماند…
      باید صبرتان بیشتر باشد و کارتان درست. قرار باشد رسانه فقط خوبی‌ها را بگوید که دیگر چه نفعی دارد؟

      • اقای جدیدی عرض بنده بی احترامی به شما و سایت نبوده بلکه یک انتقاد از نحوه ی خبر رسانی بود . زیرا ممکن است همین عملکرد رسانه ای شما جور دیگری برای دیگران برداشت گردد و خودتان که جو منطقه را میدانید . کسانی هستند که یک جورایی شاید این مطالب و نظرات شما و دوستان نظر دهنده را به گوش همین مسولان برساند . انگاه هم باعث دلسردی مهمانان و هم مسولان زیر بط شود . در حالیکه بنده فرهنگی هم نیستم که شما فکر کنید از صنف خود حمایت میکنم . بلکه میخواهیم از فرهنگ شهرمان حمایت کنیم تا همان گونه که در سالهای پیش فریدونشهر الگوی اخلاقی منطقه بود تا اخر هم همین گونه باشد..

    • این انتقادات باعث می‌شود مسئولین دیگر توجه به کارشان بیشتر شود

  10. چقدر بدبختین که همه چیز و هرچیزی را به اقوام و نژادها ارتباط میدهید

  11. آگاه به امور گفت:

    بابا یه کم جنبه داشته باشید خب.
    دوستانی که دم از عملکرد میزنن خداوکیلی این استقبال رو تو عملکرد خودشون حساب میارن؟؟؟؟؟
    انصافا چه نفعی برا سیستم اموزشی شهر داره که انقد عملکردعملکرد میکنید؟؟؟؟
    صفیر و رئیس پارلمان گرجستان که اومد اینجوری ازش استقبال نشد.
    اقایی که میگی نظرات را به حساب کل منطقه میزارن جواب بده این گونه ریخت و پاشها چه نفعی برامون داره؟؟؟

  12. اقای جدیدی گفتن حقایق به قول شما حق است اما گفتن همه حقایق . سایت شما بارها در باره ی خیلی چیزها سکوت اختیار کرد و زمانی لب به سخن میگشود که نفعی برای منطقه نداشت .خودت میدانی و بسیاری هم به شما انتقاد شد به عنوان مثال قضیه چند ماه اخیر که ماهیتش مشخص نگردید و دیگر لزومی به بازگشت به ان قضییه نیز نداریم . حالا اقای ر ئیس اموزش و پرورش با توجه به اینکه اصالتا گرجی نیستند ولی با توجه به جمعیت و اصالت منطقه احترام گذاشته و به تمام رو ئسای مرکز فهمانده که این منطقه اکثرا به نام قوم نجیب گرجی گره خورده . البته ما به سایر اقوام منطقه نیز احترام میگذاریم . کاری که به سختی مسئولان دیگر انجام میدهند . حال این وسط مطالب شما باز برای یکسری تحریک کننده و حساسیت بر انگیز است اگر دروغ میگوییم به نظرات عزیزان در بالا ملاحظه کنید . شما اگر میخواهید انتقاد کنید از عملکردها و اقدامات انجام نشده ی سالهای اخیر در منطقه انتقاد کنید. از جادهای منتهی به شهرستانهای ما و اطراف که ماهانه انقدر خسارت مالی و جانی میدهد انتقاد کنید . از خیلی چیزها که مردم از ان رنج میبرند انتقاد کن حالا گیر بدی به اینکه نحوه ی استقبال چگونه است هیچ دردی از جامعه حل نمی کند . رهبر عزیز نیز بارها رسانه ها را توصیه نموده است که انتقادی کنید که سازنده باشد . حالا عزیزان قصدم نصیحت نیست و در ان حد نیز نمی باشم ولی این گفتار و نظرات ما را سایر شهرها و مسولان دیگر نیز ملا حظه میکنند پس بیاید از تحقیر کردن هم و احانت به این و ان و اوردن اسم شخص جدا خوداری کنیم که به گفته ی پیامبر عزیزمان نگه داشتن حیثیت و ابروی و حریم مسلمان از حریم خانه خدا واجب تر است .

  13. آقای میرمعنا علی رضا واقعا برنامه ریزی خوبی برای استقبال ترتیب دادی،

  14. بهار گفت:

    از اشتباهات آشكارآموزش و پرورش كه برنامه به اين خوبي داشتند اما فقط با يك لباس محلي به استقبال رفتند خصوصا امور تربيتي، *

  15. مسعود گفت:

    این که با لباس محلی ازشون استقبال شده خیلی عالیه … جای تقدیر و تحسین داره

Go to TOP