چاپ خبــر
رئیس اداره منابع طبیعی خوانسار خبر داد:

ممنوعیت ورود گردشگر به منطقه گلستان کوه خوانسار

به دلیل شدت بارندگی های اخیر و افزایش احتمال تخریب خاک و منابع طبیعی ارزشمند منطقه گردشگری گلستانکوه روز جمعه از ورود گردشگر به این منطقه جلوگیری می شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از چشمه سار، رئیس اداره منابع طبیعی خوانسار از ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه گردشگری گلستان کوه خوانسار در روز جمعه ۱۸ اریبهشت ماه خبر داد.

ابراهیم پورهاشمی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: به دلیل شدت بارندگی ها طی روزهای اخیر و افزایش احتمال تخریب و فرسایش خاک در منطقه گردشگری گلستان کوه روز جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه از ورود گردشگر به این منطقه ممانعت می شود.

وی افزود: به طور کلی در زمان هایی که بارندگی شدت می یابد ضریب فرسایش و تخریب خاک افزایش یافته و از همین رو برای جلوگیری از کوبیده شدن و تخریب خاک و حفظ منابع طبیعی ارزشمند این منطقه از ورود گردشگر جلوگیری می شود.

منطقه گردشگری گلستان کوه شهرستان خوانسار یکی از مناطق وسیع و زیبایی است که پوشیده از گونه لاله های واژگون است، این منطقه گونه های گیاهی متنوعی را در برگرفته است که از نظر منابع طبیعی یکی از مناطق ارزشمند طبیعی محسوب می شود.

  1. رضا گفت:

    این خبر قابل توجه مسئولین عزیزمون.

    انصافا روزهای تعطیل وقتی به طبیعت میریم به جای لذت بردن از طبیعت فقط حرص میخوریم که چرا این افرادی که به این طبیعت میان همه تیشه و بیل به دست در حال تخریب طبیعت هستن. خداوکیلی این مسئولین ماهم بیان و فکری به حال این طبیعت کنن. حیفه به خدا

    • بهار گفت:

      اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به دیگران ررررررررررررررررررررضا. حالا تو اونجا چکار می کردی؟یقین بیل و کلنگ هم نداشتی؟!

  2. رضا گفت:

    من به اتفاق خانواده در دامن طبیعا بودیم. شما به شوخی بگیر قضیه رو. مسئولین واقعا باید فکری بکنن. خداوکیلی حیفه. مثلا موسیر الان اول بهار چی داره که اینا میکنن؟؟ یا تره کوهی رو چرا با ریشه و پیازچه میکنن؟؟
    در ضمن نرفته بودم چیزی افتتاح کنم که کلنگ برده باشم.

  3. حسین ع گفت:

    با سلام فکر کنم رفته بودی کندن موسیر را افتتاح کنی !!!!

  4. رضا گفت:

    ما هر چی میکشیم ازین نوع برخورد امثال شماهاس که همه چیو به شوخی میگیرید ای با مزه ها.
    تیتر خبر رو نگاه کن و متن خبر رو هم بخو بجای تیکه انداختن دوتا نظر بده چن تا راهکار بده تا اگه خدای نکرده یه وقت مسئولین دیدن جلو انقراض گونه های نادر گیاهی گرفته بشه نه که بیای اینجا بامزگیتو نشون بدی.

Go to TOP