چاپ خبــر
حجت الاسلام پناهیان:

امتیاز انقلابیون یمن ، نداشتن سیاستمداران سازشکار است

این استاد حوزه و دانشگاه در جمع راهپیمایان تهرانی خطاب به مردم یمن گفت: سرزمین مکه و مدینه را آزاد کنید/ امتیاز انقلابیون یمن، نداشتن سیاستمداران سازشکار است/ آل سعود همان آل یهود هستند

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از نسیم، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در اجتماع نمازگزاران تهران که در محکومیت جنایات آل سعود در یمن در میدان فلسطین برگزار شد، افزود: ما گرفتاری‌های مردم اروپا و امریکا را هم زیر سر صهیونیست ها می دانیم.
وی گفت: مردم اروپا بیش از مردم جهان تحت ستم صهیونیست ها هستندو هیچ راه گریزی ندارند.

پناهیان افزود: ‌اخیرا به ما اثبات شد که آل سعود همان آل یهود هستند و خانه خدا سال‌ها در غصب صهیونیست ها به سر می برد.

وی خطاب به مردم یمن گفت: سرزمین مکه و مدینه را آزاد کنید .

پناهیان با اشاره به اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است، افزود: اگر صهیونیست بین الملل و برده خبیثش آل سعود در معرض نابودی نبودند چنین بر مردم یمن ظلم نمی کردند.

وی ادامه داد: بیشتر به جای اینکه علیه آل سعود و اسرائیل فریاد بزنیم امروز آمده ایم به اهل یمن مژده فتح بدهیم و بگوئیم مردمان یمن: ما همان گونه که منتظر مهدی هستیم منتظر یمانی هستیم.

پناهیان گفت: ‌چشمان همه مظلومان منطقه و مجروحان و شهدای منطقه به شما مردم یمن است و کار را یک‌سره و مکه و مدینه را آزاد کنید.

وی افزود:‌بیش از اینکه مرگ بر آل سعود بگوییم امروز آمده ایم بر یمنی ها درود بگوئیم چرا که این مردم یمن هستند که به دل‌های ما امید داده و انتظار ما را به نتیجه رسانده اند.

پناهیان گفت: مردم یمن، بزرگترین مشکلی که شما ندارید سیاستمداران سازش‌کار است؛ مکه و مدینه را آزاد کنید که امروز راه قدس از مکه و مدینه می گذرد.

وی با اشاره به اینکه قبور مطهر ائمه و مضجع نورانی پیامبر و خانه کعبه درمعرض تهدید تکفیری‌هاست خطاب به مردم یمن افزود: ما منتظر شما هستیم .

پناهیان گفت: بیش از 100 سال است مسلمانان جهان، آل یهود یعنی آل سعود را مانند خاری در چشم و تیغی در گلو و دشنه ای در پهلو تحمل می کنند؛ مردم یمن این ریشه های فساد را در منطقه بخشکانید و بگذارید مومنان منطقه احساس خلاصی کنند.

وی افزود: چشم های مردم ایران پشت سر انقلاب و قیام مردم یمن است و یقین داریم شما تا آزادی فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست .

پناهیان خطاب به مردم یمن گفت: اگر آل یهود را در منطقه نابود کنید مردم منطقه از ستم امریکا هم نجات پیدا خواهند کرد.

وی گفت: ما در طول 36 سال انقلابمان هیچ وقت به اندازه امروز از انقلاب شما خشنود نبوده ایم و هیچ‌گاه از ثمرات خون شهدایمان مثل امروز خوشحال نیستیم چرا که قیام شما را می بینیم.

پناهیان خطاب به مردم یمن افزود: امام راحل حج را بدون برائت قبول نمی دانستند و امروز رهبران شما می گویند نماز بدون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مقبول نیست.

وی گفت: برخی یاوه سرایان نگویند که چرا ایران از مردم منطقه حمایت می کند چرا که این مومنان سوریه، لبنان، بحرین، ‌عراق و یمن هستند که به ایران اسلامی کمک می کنند و به ما عزت و قدرت می دهند .

این استاد حوزه و دانشگاه گفت:‌ ما از شما مردم یمن که حق ما را ثابت کردید تشکر می کنیم و همچنان شما از خود شهدای ما و خودتان محافظت کردید.

پناهیان گفت:‌ ما برای کودکان قطعه قطعه شما اشک می ریزیم همان‌طور که در مظلومیت ائمه خدا گریانیم .

Go to TOP